خانه

ساخت وبلاگ

a1_b5ra.jpg

اگر به دنبال بهترین سایت برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی هستید، با ما در این مطلب همراه باشید.

ابتدا برای این که بتوانیم بهترین سایت دانلود فیلم و سریال را انتخاب کنیم، باید بدانیم که بهترین سایت چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌های بهترین سایت دانلود فیلم و سریال:

- دارای آرشیویی بروز و قدرتمند از فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- دارای دسته‌بندی کاربردی جهت دسترسی سریع به ژانر مورد علاقه

- دارای توضیحات و اطلاعات کامل از فیلم و سریال

- دارای رده بندی سنی

- دوبله فارسی و سانسور بودن فیلم‌ها و سریال‌ها

- فیلم‌ها و سریال‌ها باید دارای بالاترین و بهترین کیفیت باشند

- داراری تصاویر، تریلر یا تیزر از فیلم و سریال

- رایگان بودن فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی

- نیم بها بودن ترافیک دانلودی

- سریع، بروز و قدرتمند بود سایت

بهترین سایت:

حال کدام سایت دانلود فیلم و سریال وجود دارد که تمامی ویژگی‌های ذکر شده در بالا را یکجا داشته باشد؛ بله، همتا مووی بهترین سایت دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها است که دارای آرشیو بزرگ و قدرتمند از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی همراه با دسته بندی کاربردی و طراحی ساده و کاربرپسند برای دسترسی سریع به محتوای مورد نظر می‌باشد. به جرات می‌توان گفت که وبسایت همتا مووی نه تنها جزء بهترین سایت‌های دانلود فیلم و سریال ایران بلکه جزء برترین سایت‌های فارسی زبان ایران و جهان است.

بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی:

یکی از محبوب و پر طرف‌دار‌ترین خدمات وبسایت همتا مووی که دارای آرشیویی بروز و قدرتمند، دسته‌بندی کاربردی، توضیحات و اطلاعات کامل، رده بندی سنی و دیگر موارد ذکر شده، بهترین سایت دانلود فیلم دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان جهان است که جدیدترین فیلم‌های سینمایی خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی:

اگر علاقه‌مند سریال‌های خارجی هستید و دوست دارید در کنار خانواده جدیدترین سریال‌های روز دنیا را با دوبله فارسی حرفه‌ای مشاهده کنید، قطعا وبسایت همتا مووی با دارا بودن آرشیویی بروز و قدرتمند می‌تواند به تنهایی شما را از مراجعه و گشت گذار در اینترنت به جهت پیدا کردن سریال دوبله فارسی بی‌نیاز کند؛ زیرا سایت همتا مووی بهترین سایت دانلود سریال دوبله فارسی در ایران و سایت‌های فارسی زبان دنیا است که جدیدترین سریال‌های خارجی را با دوبله فارسی حرفه‌ای و امکان دانلود با لینک مستقیم و همچنین ترافیک نیم بها ارئه می‌کند.

بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی:

اولین، برترین، بزرگ‌ترین و بهترین سایت دانلود رایگان فیلم ایرانی با آرشیویی از جدیدترین فیلم‌های ایرانی در همه ژانرها، رایگان سایت همتا مووی می‌باشد. لازم به ذکر از که شما می‌توانید فیلم‌های ایرانی را در وبسایت همتا مووی با لینک مستقیم رایگان و ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

به طور کلی وبسایت همتا مووی بهترین وبسایت ایرانی دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی می‌باشد که دارای محتوای مناسب برای خانواده‌های ایرانی و فارسی زبان می‌باشد که تمامی خدمات آن به صورت کاملا رایگان ارائه می‌شود. برای دانلود رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی کافی است تا آدرس دامنه hamtamovie.asia را در مرورگر خود وارد کنید یا نام همتا مووی را در موتور جستجوی گوگل تایپ کنید تا وارد رایگان سایت همتا مووی شوید.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 153 تاريخ : يکشنبه 29 اسفند 1400 ساعت: 13:57

مجموعه NFT پلتفرم Splinterlands در 30 ثانيه فروخته شد

پلتفرم بازي Splinterlands با همکاري Loak و Waka Flocka Flame، مجموعه منحصر به فرد NFT خود را تنها در 30 ثانيه فروخت.

نتيجه همکاري اين بازي بلاک چين با مرکز NFT هاي پوشيدني و خواننده رپ، داراي کاربرد بيشتري در خارج از بازي است.

مجموعه Waka Flocka NFT دو عملکرد اصلي نيز خواهد داشت. به عنوان يک کارت احضار قابل بازي و به عنوان NFT هاي پوشيدني در فيلترهاي AR Snapchat در نسخه‌هاي معمولي و طلايي عرضه خواهد شد.

کارت احضار قابل بازي، به نام Waka Spiritblade، يک احضار کننده مرگ افسانه‌اي 3 هزينه‌اي با توانايي سم است. اين قابليت براي تمام هيولاهاي کاربر در ميدان اعمال خواهد شد. بدين ترتيب اين شانس 50 درصدي را براي آنها نيز ايجاد مي‌کند تا در هنگام ضربه به هيولاهاي دشمن سم خود را وارد کنند NFT هاي Waka Flocka فروخته شده، همه در سطح حداکثر خواهند بود.

دکتر جسي اگرود رايش مديرعامل Splinterlands، هيجان خود را در خصوص همکاري با Loak و Waka Flocka Flame به اشتراک گذاشت.

NFTها اميد مالکيت واقعي را دارند و بخش بزرگي از آن براي دارايي‌هاي درون بازي خريداري شده توسط کاربران است و خارج از بازي فروخته شوند. اين تنها يکي از اولين نمونه‌هاي اميدوارکننده است که ارزش پيشنهادي را براي گيمرها تغيير خواهد داد.

معرفي بازي Splinterlands 

 

s8_hj86.jpg

اسپلينترلندز يکي از بازي‌هاي بلاکچيني قديمي در بازار است که به تازگي دستاوردهاي بسياري کسب کرده است. اين بازي در ابتدا با نام استيم مانسترز و در بستر بلاکچين استيم راه‌اندازي شد؛ اما زماني که جاستين تون مديريت اين پلتفرم را بر عهده گرفت، به بلاک چين هايو منتقل شد و در آخر نام آن به Splinterlands تغيير يافت.

در اين بازي، بازيکنان يک دسته کارت جمع‌آوري و طراحي مي‌کنند و با بازيکنان ديگر نيز به رقابت مي‌پردازند.

رقابت در اين بازي به جاي يک سيستم نوبتي شبيه به بازي‌هاي کارتي سنتي، سريع و خودکار هستند؛ مانند بازي‌هاي مبارزه‌اي خودکار.

جذابيت و نوآوري بازي اسپلينترلندز در جمع‌آوري و مبادله کارت‌هاي آن است؛ همه کارت‌ها در بازي Splinterlands از نوع NFT هستند، به اين معني که بازيکنان مالکيت کامل آنها را دارند و مي‌توانند آنها را در بازار نيز معامله کنند.

در اين بازي گيمرها مي‌توانند با برنده شدن در رقابت‌ها توکن کريستال‌ انرژي تاريک کسب کنند و اين توکن‌ها را مي‌توان به بلاک چين‌هاي ديگري مانند اتريوم يا بايننس نيز منتقل کرد. همچنين اين تيم پلي را نيز به بلاک چين وکس ايجاد کرده که به کاربران اجازه مي‌دهد با رپد کردن توکن‌هاي NFT خود بتوانند آنها را در بازارهاي محبوب NFT در بستر بلاک چين وکس معامله کنند. در آگوست سال 2021، اين تيم توکن اکوسيستم خود را با نام اسپلينترشاردز راه‌اندازي کرد و از آن زمان، علاقه کاربران به اين بازي بيش از پيش شده است.

اگر به دنياي ارز ديجيتال، متاورس و NFT علاقه‌مند هستيد پيشنهاد مي‌کنيم به وبسايت ايران متا مراجعه کنيد. در ايران متا ما اخبار روز متاورس و ارزهاي ديجيتال را مورد بررسي قرار مي‌دهيم و از هيچ خبر جديدي در اين حوزه بي‌اطلاع نخواهيد ماند.

 

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 400 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت: 14:12

مزاياي خانه هوشمند که شما را ترغيب مي کند

 

 

مزاياي خانه هوشمند از ديدگاه افراد مختلف متفاوت است. اما برخي از مزيت هاي اين سيستم مي تواند شما را براي استفاده از آن ترغيب کند مانند ...

 

برخي از مزاياي خانه هوشمند در ترغيب کاربران براي استفاده نقش پررنگ و موثري دارند. اگرچه مزيت ممکن است از ديد افراد مختلف تعاريف متفاوتي داشته باشد، با اين وجود مي توان مواردي را بيان کرد که بر سر آن ها اتفاق نظر داريم. به عنوان مثال براي برخي از افراد جنبه هاي اقتصادي مهم تر است. گروهي ديگر به دنبال لوکس و مدرن بودن هستند و گروهي ديگر آسايش را به همه چيز ترجيه مي دهند.

اين تفاوت در نگرش براساس شرايط اقتصادي، فرهنگي و حتي بازه سني افراد ايجاد مي شود. در اين مقاله قصد داريم با نگاهي کلي مزاياي خانه هوشمند را مورد بررسي قرار دهيم. با ما همراه باشيد

خانه هوشمند جه قابليت هايي دارد؟

قبل از پرداختن به مزاياي خانه هوشمند ابتدا به معرفي قابليت هاي خانه هوشمند مي پردازيم. مزايا در سايه قابليت ها ايجاد مي شوند. بنابراين آشنايي با قابليت ها به شناخت بهتر مزايا کمک مي کند. در يک خانه هوشمند اپليکيشن موبايل رابط کاربري شما با سيستم است. به کمک اين اپليکيشن مي توانيد بخش هاي مختلف خانه هوشمند را تحت کنترل درآوريد. بخش هاي قابل کنترل در يک خانه هوشمند عبارتند از:

  • کنترل هوشمند روشنايي
  • کنترل هوشمند لوازم برقي
  • کنترل هوشمند پرده و کرکره برقي
  • کنترل هوشمند شيرهاي اصلي آب و گاز
  • کنترل هوشمند تجهيزات سرمايش و گرمايش
  • سيستم امنيتي هوشمند
  • سيستم پخش صوتي هوشمند
  • سيستم هاي نورپردازي هوشمند
  • و

هر کدام از اين قابليت ها به نوبه خود مزيت محسوب مي شوند. اما مزاياي خانه هوشمند فراتر از اين است.

دسترسي بي نهايت

از جمله مزاياي خانه هوشمند يک خانه هوشمند نسبت به خانه هاي سنتي، کنترل پذيري بيشتر و دسترسي راحت تر کاربر به سيستم است. نرم افزار کاربردي تلفن همراه رابط شما با سيستم هوشمندتان است. با اتصال تلفن همراه خود به اينترنت مي توانيد از هر کجاي دنيا خانه خود را تحت کنترل داشته باشيد. علاوه بر اين هنگامي که در منزل حضور داريد بدون نياز به اينترنت و با ارتباط wifi مي توانيد کنترل هاي مورد نظرتان را انجام دهيد.

زماني که در سفر هستيد مي توانيد حضور خود را با روشن و خاموش کردن لامپ ها شبيه سازي کنيد. يا زماني که از اداره به منزل بر مي گرديد، قبل از رسيدن چايساز را روشن کنيد و از يک فنجان چاي گرم لذت ببريد.

سيستم هاي امنيتي     خانه هوشمند    اسمارت سکيوريتي    شهر هوشمند ايران

 

صرفه جويي در مصرف انرژي

صرفه جويي در مصرف انرژي امروزه به يک مطالبه عمومي تبديل شده است. کاهش منابع انرژي و نگراني ها نسبت به افزايش ميزان گازهاي گلخانه اي جو، اين موضوع را حساس تر کرده است. صرفه جويي در مصرف انرژي از جمله مزاياي خانه هوشمند است که افراد زيادي را به سمت اين تکنولوژي سوق داده است. بيشترين ميزان صرفه جويي در مصرف انرژي، با کنترل هوشمند تجهيزات سرمايش و گرمايش اتفاق مي افتد.

 

يک ترموستات هوشمند دماي خانه (يا هر مکان ديگري) را همواره در يک عدد ثابت نگه مي دارد. علاوه بر اين امکان تعريف برنامه زماني نيز وجود دارد. با اين وجود مديريت شما بر روي مصرف انرژي حداکثر مي شود.

آسايش و رفاه بيشتر

همه افرادي که از خانه هوشمند استفاده مي کنند، اتفاق نظر دارند که آسايش و رفاه از جمله اصلي ترين مزاياي خانه هوشمند است. براي درک اين موضوع تصور کنيد هنگامي که در رختخواب در حال استراحت هستيد، متوجه روشن ماندن لامپ هاي پذيرايي مي شويد.

در يک سيستم سنتي بايد لامپ را با کليد خاموش کنيد. بنابراين ناگزير به بلند شدن و ادامه داستان هستيد. در يک خانه هوشمند هرگز با چنين چالشي مواجه نمي شويد. موبايل شما هميشه در کنار شماست. موبايل خود را برداريد، وارد اپليکيشن شويد و آيکون مربوط به لامپ پذيرايي را يکبار لمس کنيد. لامپ ها خاموش شدند … .

حتي زماني که در سفر هستيد مي توانيد وضعيت لامپ ها را از طريق اپليکيشن بررسي کنيد و از خاموش بودن آن ها مطمئن شويد. هنگامي که از سفر بر مي گرديد، قبل از رسيدن خود سيستم هاي تهويه را روشن کنيد تا در برگشت از يک هواي مطبوع لذت ببريد.

مزاياي خانه هوشمند در حوزه سلامت

ابزارک هاي هوشمند حوزه سلامت، جديدترين تجهيزات هوشمند سازي ساختمان هستند. اين ابزارک ها شامل دوربين هاي امنيتي، سنسورهاي کنترل تردد و گجت هايي است که وضعيت سلامت افراد را کنترل مي کنند. اين ابزارک ها قادرند در هر لحظه وضعيت پارامترهاي مهم بيمار را براي کادر درمان و يا نزديکان فرد ارسال کنند.

به اين روش افراد سالمند و بيماران همواره تحت کنترل تيم پزشکي خواهند بود. علاوه بر اين به کمک خانه هوشمند مي توان از شيوع ويروس کرونا و بيماري هاي مشابه جلوگيري کرد. در اين سيستم نيازي به لمس کليدها براي روشن و خاموش کردن لامپ نيست.

هر کاربر به کمک موبايل خود مي تواند لامپ ها را کنترل کند. همچنين امکان فراخواني آسانسور با موبايل نيز وجود دارد که تجمع افراد در راهروهاي ساختمان را کاهش مي دهد. کنترل هوشمند درب تردد و درب پارکينگ نيز از ديگر مزاياي خانه هوشمند در حوزه کنترل سلامتي به شمار مي روند.

جمع بندي

مزاياي خانه هوشمند متناسب با مصرف کننده مي تواند متفاوت باشد. علاوه بر اين به دليل متفاوت بودن امکانات ارائه شده در پروژه هاي مختلف اين مزايا مي تواند متفاوت باشد. اما به صورت عمومي مي توان چند مورد را به عنوان مزاياي اصلي خانه هوشمند معرفي کرد:

  • دسترسي بينهايت
  • صرفه جويي در مصرف انرژي
  • آسايش و رفاه بيشتر
  • ارتقا سطح سلامتب و بهداشت

به نظر شما چه نمونه هاي ديگري از مزاياي خانه هوشمند مي توان بيان کرد؟

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 154 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 12:04

معرفي و بررسي قابليت هاي انواع دوربين مداربسته فرودگاه ها

 

 

در اين مقاله سعي مي شود کلياتي در مورد سيستم هاي دوربين مداربسته قابل نصب در فرودگاه ها آورده شود

اولين گزينه جهت نصب دوربين مداربسته در فرودگاه ها انتخاب سولوشن دوربين و دسـتگاه هاي ضـبط ديجيتال مي باشد که با

توجه به اين که وسعت فرودگاه ها بزرگ و به طبع تعداد دوربين

ها زياد و نياز به رزولوشـن هاي بالا مي باشد لذا فقط از دوربين

هاي تحت شبکه استفاده مي کنيم .

 

نصب دوربين مداربسته اسپيددام در فرودگاه ها

براي داشتن ديد کلي و کنترل آنلاين در حالت تصاوير زنده مي توان در فرودگاه ها از دوربين هاي اسپيد دام استفاده کرد
اين دوربين ها بايد داراي قابليت چرخش اتوماتيک و دستي و قابليت تعقيب سوژه متحرک را داشته باشند، و همچنين دوربين هاي مداربسته گردان که در محيط بيرون سالن فرودگاه نصب مي گردند بايد داراي تکنولوژي StarLight باشند تا بتوانند در شب نيز تصاوير رنگي قابل قبولي ارائه دهند .
در کل نصب دوربين هاي گردان (Speed Dome) در فرودگاه ها به عنوان مکملي براي سيستم دوربين مداربسته ثابت (Fix)  اجتناب ناپذير است .
پيشنهاد مي شود با زون بندي بين دوربين هاي اسپيددام و ايجاد حساسيت بين زون ها تا حد زيادي، ميزان خطا و سوژه از دست رفته را به حداقل برسانيد

نصب دوربين هاي مداربسته فيکس يا ثابت در فرودگاه ها

دوربين هاي مداربسته ثابت در فرودگاه ها نقش نگهبانان و ناظران ?? ساعته بدون خستگي را ايفا مي کنند
اين دوربين هاي مداربسته بايد داراي خصوصيات هوشمند نيز باشند
رزولوشن بالا اولين و مهم ترين ويژگي دوربين هاي لنز ثابت در فرودگاه ها مي باشد، که دوربين هايي با رزولوشن ? مگا پيکسل براي محيط داخل و دوربين هاي با رزولوشن ? مگا پيکسل و بالاتر براي محيط بيرون پيشنهاد مي شود .  
شايان ذکر است با توجه به اهميت سوژه بايد تعداد دوربين ها کافي باشد .

در حال حاضر دوربين هاي مداربسته صرفا وظيفه ي ضبط تصاوير را ندارند ، بلکه بعنوان عاملي در راستاي پيشگيري از وقوع جرم و ناهنجاري محسوب مي شوند هوشمند بودن دوربين هاي مداربسته مي تواند کمک شاياني براي ميسر گشتن اين مهم باشد .

چه انتظاراتي از دوربين هاي مداربسته داخل فرودگاه ها مي رود ؟

 دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بايد داراي قابليت هاي هوشمندي به شرح ذيل باشند :

? تشخيص چهره

اين قابليت در دوربين ها باعث شناسايي سريع و بي نقص متهمان مي شود، ضمنا مي توان از طريق اين قابليت جست و جو بر اساس چهره ي شخص در بازبيني ها را انجام داد .

? تشخيص اشيا جا مانده

توسط اين ويژگي، دوربين مداربسته مي تواند تشخيص دهد که بسته اي بيشتر از زمان طبيعي در محلي رها شده است و از اين طريق بسياري از حملات تروريستي را مي توان خنثي کرد .

? هشدار سرقت اشياء

دوربين هاي مداربسته مي توانند توسط اين ويژگي از مفقود شدن شي که در تصوير وجود داشته و به سرقت رفته مطلع شوند و به اتاق مانيتورينگ ارسال هشدار نمايند .

هشدار عبور از خط

اين قابليت در دوربين هاي مداربسته فرودگاهي بسيار کاربرد دارند و در اين صورت تمامي محل هايي که نياز است کسي از آن ها عبور نکند مورد حفاظت دوربين مداربسته قرار مي گيرند و با عبور شخص از اين مناطق هشدار به مرکز مانيتورينگ ارسال مي شود .

? پرسه زدن مشکوک

دوربين هاي مداربسته فرودگاهي قابليت تشخيص پرسه زدن هاي بي مورد را دارا مي باشند .

? فنس مجازي

مي توان با فنس کشي مجازي در قسمتي از فرودگاه از ورود و خروج افراد به آن محل جلوگيري کرد .

? عبور يک طرفه

در هر قسمتي که نياز باشد عبور از يک سو انجام گيرد اين آپشن در دوربين هاي مدارسته فرودگاهي وجود دارد و در صورت عبور غير مجاز هشدار به مرکز مانيتورينگ ارسال خواهد شد .

? تشخيص فوکوس نبودن دوربين مداربسته

فوکوس نبودن دوربين مداربسته عبارت است از چرخش غير عمدي يا عمدي لنز و تغيير محل فاصله کانوني آن که باعث تاري تصوير مي باشد.

سيستم هاي مداربسته فرودگاهي  هوشمند و حرفه اي، اين موضوع را تشخيص و به واحد مانيتورينگ اطلاع مي دهند .

? جابه جا کردن دوربين

در صورت جا به جايي دوربين مداربسته در فرودگاه ها اين قابليت در اين گونه دوربين ها مي بايست وجود داشته باشد که سريعا به مرکز مانيتورينگ اطلاع داده شود .

قابليت هاي ذکر شده در بالا تنها بخشي از  کارايي هاي مورد تصور براي نصب دوربين مداربسته در اماکن مهمي نظير فرودگاه ها مي باشد

دوربين هاي فرودگاهي در کجا بايد نصب شود ؟

از دوربين هاي مداربسته تحت شبکه هوشمند مي توان در قسمت هاي مختلف فرودگاه به شرح ذيل استفاده کرد

?- ورودي اتومبيل ها فضاي داخل و بيرون پارکينگ ها

?- ورودي و داخل آسانسور ها

?- قسمت هاي انتظار مسافرين و محل هاي سپردن چمدان ها

?- گيت هاي ورودي

?- فضاي عمومي و اختصاصي کانتر هاي پرواز

?- قسمت چک پاسپورت و کانتر خروجي

?- فضاي بيروني هواپيما و اتومبيل هاي داخل باند

?- قسمت هاي مختلف بار مسافري هواپيمايي و در کل کليه نقاطي که در يک فرودگاه حائز اهميت مي باشند را بايد با دوربين هاي مدار بسته تحت پوشش قرار داد .

 

نتيجه گيري

در طول روز جمعيت قابل توجهي در فرودگاه تردد مي نمايند ، حفظ امنيت در فرودگاه ها بسيار حياتي و مهم مي باشد بنابراين انتخاب تجهيزات نظارت تصويري بشدت مهم و حساس مي باشد . مواردي همچون وضوح تصوير، هوشمندي، پايداري و … مواردي مهم در انتخاب يک سيستم نظارت تصويري مي باشد که اگر رعايت نشوند مي توانند عواقب جبران ناپذيري را در پي داشته باشند .

https://kwafoo.coe.neu.edu:7788/git/hiktejarat0025

https://dud.edu.in/darulifta/?qa=user/hiktejarat0025

https://www.openstreetmap.org/user/hiktejarat0025

https://www.eduvision.edu.pk/counseling/index.php?qa=user&qa_1=hiktejarat0025

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 212 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 14:09

بيوگرافي ميثم  شکري ساز کارآفرين جوان

 

: دکتر شکري ساز دري داراي مدرک ليسانس مهندسي صنايع با تخصص توليدات صنعتي، MBA مديريت از دانشگاه آشتن بايس آلمان و دانشگاه امير کبير تهران و دکتراي کارآفريني است.

بيوگرافي ميثم شکري  ساز کارآفرين جوان

بيوگرافي ميثم شکري  ساز

 

    دکتر ميثم شکري ساز آموزش را يکي از موتورهاي رشد مي داند و بسياري از فعاليت هاي خود را در اين راستا سامان داده است. دوره هاي آموزشي نيز با هدف ارائه جديدترين آموزش ها به جوانان برگزار مي شود.

 

بيوگرافي ميثم شکري  ساز کارآفرين جوان

دکتر ميثم شکري ساز در سال 1365 در شهر اصفهان به دنيا آمد. وي داراي مدرک دکتري کارآفريني است و عمده فعاليت هاي وي در همين زمينه يعني کارآفريني و مديريت است.

 

يکي از مهمترين دستاوردهاي دکتر شکري ساز دريافت دوبار تنديس اين کارآفرين است. در ادامه با اين جوان کارآفرين و برخي از فعاليت هاي او آشنا مي شويم:

 

سوابق تحصيلي ميثم شکري  ساز

 

دکتر شکري ساز دري داراي مدرک ليسانس مهندسي صنايع با تخصص توليد صنعتي، MBA مديريت از دانشگاه آشتن بايس آلمان و دانشگاه امير کبير تهران و دکتراي کارآفريني است.

البته اطلاعات کامل ميثم شکاريساز را در https://www.beytoote.com/news/economy-news/biography1-meisam-shekarisaz.html مطالعه کنيد.

شايد دليل موفقيت دکتر شکري ساز در عرصه کارآفريني تحصيلات ايشان در رشته مديريت و کارآفريني و دوران جواني ايشان باشد. آشنايي با مشکلات و دغدغه هاي جوانان و برخورداري آنان از دانش و مهارت هاي مورد نياز او، او را در عرصه کارآفريني پيشگام ساخت.

انتخاب به عنوان بهترين مدير فناوري اطلاعات کشور در سال 1396 و دريافت تنديس حقوق مصرف کننده به مدت 3 سال متوالي از ديگر دستاوردهاي دکتر شکري ساز مي باشد.

دکتر شکري ساز همچنين داراي سوابق تحصيلي در بسياري از مراکز آموزشي و سمينارها مي باشد. موضوعاتي مانند مديريت، بازاريابي، مشاوره کسب و کار، کارآفريني، مشتري مداري و ... از مهمترين دوره هاي ارائه شده در کلاس هاي ميثم شکري ساز مي باشد.

 

علايق اجتماعي ميثم شکري ساز

 

يکي از موضوعاتي که دکتر شکري ساز بارها درباره آن صحبت کرده و نگران آن است، وضعيت اقتصادي و بيکاري جوانان است. او از وضعيت جوانان در جامعه امروزي آگاهي کامل دارد و در جهت بهبود وضعيت اين قشر قدم هاي بلندي برداشته است.

دکتر شکري ساز هم اکنون مديرعامل يک شرکت بزرگ در ايران است و تاکنون براي بيش از 500 نفر به صورت مستقيم و غير مستقيم شغل ايجاد کرده است.

در واقع اين مدير جوان کارآفريني را به صورت عملي درآورده و با اجراي آن در جامعه و بازار کار باعث کارآفريني و اشتغال زايي شده است.

 

دکتر شکري ساز روحيه يادگيري و آموزش بالايي دارد و همواره بر لزوم يادگيري، آموزش و انتقال اطلاعات و تجربيات تاکيد دارد. برنامه ريزي و هدف گذاري از ديگر ويژگي هايي است که اين مدير جوان به آن اهميت مي دهد و آن را پرورش مي دهد.

 

همه مي دانيم که برنامه ريزي يکي از اصول انجام کارهاست و بسيار مهم است. کارگاه هدف گذاري يکي از مهمترين کارگاه هاي آموزشي ميثم شکري ساز است که در آن جديدترين و کاربردي ترين روش هاي برنامه ريزي و هدف گذاري به متقاضيان آموزش داده مي شود.

 

جواناني که مايل به فعاليت در زمينه هاي مديريت، کارآفريني، بازاريابي، بازرگاني و آموزش هستند مي توانند ميثم شکري ساز را به عنوان الگوي آموزشي انتخاب کنند. دوره هاي ميثم شکري ساز با موضوعات مختلفي برگزار مي شود و اين دوره ها مخاطبان خاص خود را دارند.

 

درس هاي هدف گذاري، برنامه ريزي، موفقيت، فروش و بازاريابي تنها گوشه اي از دوره هاي آموزشي دکتر شکري ساز است.

 

دکتر ميثم شکري ساز آموزش را يکي از محرک هاي قدرتمند رشد و توسعه مي داند و بسياري از فعاليت هاي خود را در اين راستا سامان داده است. دوره هاي آموزشي در اين راستا با هدف انتقال آخرين آموزش ها و تجربيات به جوانان برگزار مي شود.

کلاس هايي که در آن آخرين تجربيات دکتر شکري ساز با جديدترين تمرينات به شرکت کنندگان منتقل مي شود.

ميثم شکري ساز کيست و چطور در اوج جواني به موفقيت رسيد؟

 

اين مدير موفق جواني است که با تکيه بر مهارت ها و توانايي هاي خود و تمرکز بر تحصيل به موفقيت هاي بسياري در عرصه هاي مختلف از جمله کارآفريني و مديريت دست يافته است.

اين مدير جوان بدون پشتوانه مالي و سازماني با دست خالي وارد اين عرصه شد و با تلاش خود به دستاوردها و موفقيت هاي بسياري دست يافت. موضوعي که امروزه بسياري از افراد فکر مي کنند امکان پذير نيست و براي رسيدن به هدف بايد حمايت مالي قابل توجهي داشت.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 19 اسفند 1400 ساعت: 19:48

 

لايف کوچ چيست؟

کوچ زندگي نوعي متخصص سلامتي است که به افراد کمک مي کند تا در زندگي خود پيشرفت کنند تا به رضايت بيشتري دست يابند. کوچ هاي زندگي به مشتريان خود در بهبود روابط، مشاغل و زندگي روزمره کمک مي کنند.مربيان زندگي مي توانند به شما کمک کنند تا اهداف خود را روشن کنيد، موانعي را که شما را عقب نگه مي دارند سئو سايت اصفهان  شناسايي کنيد، و سپس استراتژي هايي براي غلبه بر هر مانع ارائه دهيد. در ايجاد اين استراتژي ها، مربيان زندگي مهارت ها و هداياي منحصر به فرد شما را هدف قرار مي دهند. مربيان زندگي با کمک به شما براي استفاده حداکثري از نقاط قوت خود، پشتيباني لازم را براي دستيابي به تغيير طولاني مدت فراهم مي کنند.

 

چه کسي بايد کار با يک لايف کوچ را در نظر بگيرد؟

بسياري از مردم به دنبال مربيان زندگي براي راهنمايي در جهت تغيير مهم زندگي، مانند انتخاب يک شغل جديد هستند. با اين حال، در بسياري از موارد، افراد صرفاً براي کمک به ساختن يک زندگي شادتر و معنادارتر به مربيان زندگي مراجعه مي کنند.

 

تعدادي نشانه وجود دارد که کار با يک مربي زندگي مي تواند براي شما مفيد باشد. اين علائم عبارتند از:

 

  1. تحريک پذيري مکرر
  2. سطوح بالاي استرس و/يا اضطراب
  3. ناتواني در ترک عادت هاي بد
  4. عدم رضايت در زندگي اجتماعي
  5. احساس نارضايتي مداوم در محل کار
  6. حس خلاقيت مسدود شده

 

 

 

 

در سال هاي اخير، مربيان زندگي حضور قابل توجهي در جريان اصلي کسب کرده اند. در واقع، تعداد فزاينده‌اي از خلاقان، مديران اجرايي و کارآفرينان اکنون با مربيان زندگي متحد مي‌شوند تا در زندگي حرفه‌اي و شخصي خود به موفقيت دست يابند.

 

 

 

 

 

 

 

 

انواع مربيان زندگي

برخي از مربيان زندگي رويکردي کلي تر و همه جانبه را اتخاذ مي کنند، اما بسياري نيز وجود دارند که متخصص هستند و بر کمک به افراد در زمينه هاي خاص تمرکز دارند. برخي از انواع مختلف مربيان زندگي عبارتند از:

 

  1. مربيگري اعتياد و هوشياري
  2. مربيگري تجاري، اجرايي و رهبري
  3. مربيگري شغلي
  4. مربي دوستيابي و روابط
  5. مربيگري رژيم غذايي و تناسب اندام
  6. مربيگري طلاق
  7. مربيگري زندگي خانوادگي
  8. مربيگري مالي
  9. مربيگري سلامت و تندرستي
  10. مربيگري مهارت هاي زندگي
  11. مربيگري سلامت روان
  12. مربيگري معنوي
  13. مربيگري ورزشي

تفاوت بين يک لايف کوچ و يک درمانگر

اگرچه ممکن است در فوايد کار با يک مربي زندگي و شرکت در روان درماني با يک درمانگر داراي مجوز همپوشاني وجود داشته باشد، اين متخصصان نقش هاي متمايز دارند و اهداف منحصر به فردي را دنبال مي کنند.

 

برخلاف مربيان زندگي، درمانگران و ساير متخصصان سلامت روان بر درمان، درمان شرايط سلامت روان و کمک به افراد براي مقابله با تروما و ساير مسائل مربوط به گذشته تمرکز مي‌کنند. در حالي که کار با يک لايف کوچ ممکن است به شما در مقابله با برخي مسائل حل نشده کمک کند، مربيان زندگي نمي توانند اختلالات خلقي، اختلالات اضطرابي، اعتياد يا هر بيماري رواني ديگر را درمان کنند.درمانگران داراي مدرک هستند و متخصصان بهداشت روان داراي مجوز هستند. آنها بايد از يک کد اخلاقي پيروي کنند و مقررات مربوط به رازداري و آموزش مداوم را رعايت کنند.از سوي ديگر، مربيان زندگي توسط هيئت مديره اداره نمي شوند و مجبور نيستند از قانون قابل حمل و پاسخگويي بيمه سلامت و قوانين حفظ حريم خصوصي آن که به محافظت از اطلاعات سلامت شخصي شما کمک مي کند، پيروي کنند. براي اين منظور، يک مربي زندگي هرگز نبايد به عنوان جايگزيني براي يک متخصص بهداشت روان در نظر گرفته شود.

 

 

 5 تفاوت بين کوچينگ و روان درماني

 

کاري که يک مربي زندگي مي تواند براي شما انجام دهد

يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي، توانايي به دست آوردن ديدگاه تازه و آگاهانه در مورد مشکلاتي است که با آن روبرو هستيد. علاوه بر ارائه بينش جديد در مورد چالش‌ها، يک مربي لايف کوچ مي‌تواند به شما کمک کند تا الگوهاي منفي را که مي‌توانند مانع موفقيت شما شوند، کنار بگذاريد.بسياري از مردم کار با يک مربي زندگي را به عنوان وسيله اي براي پر کردن شکاف بين شرايط فعلي و زندگي که دوست داريد داشته باشيد، مي دانند.

 افراد اغلب با مربيان زندگي جفت مي‌شوند تا از موانعي که ممکن است در يافتن شريک يا همسر اختلال ايجاد کند، کار کنند. بسياري از مردم همچنين به دنبال کمک به مربيان زندگي براي شناسايي اشتياق خود و ايجاد مسير شغلي ايده آل خود هستند.از آنجايي که جلسات معمولاً به طور منظم در يک دوره زماني طولاني برگزار مي شود، مربيان زندگي مي توانند اطمينان حاصل کنند که مشتريان آنها آنچه را که براي تجربه تغييرات قابل توجه ضروري است، اجرا مي کنند.براي تعداد زيادي از مشتريان، مسئوليت پذيري يکي از مزاياي اصلي کار با يک مربي زندگي است.همراه با ارائه حمايت و انگيزه ضروري براي حفظ حرکت، مربيان مي توانند مشاهده کنند که مشتري چه زماني گير کرده است يا نياز به تنظيم مجدد اهداف خود دارد. در نتيجه، مشتريان اغلب به آن اهداف سريعتر و کارآمدتر از زماني که به تنهايي کار مي کردند، دست مي يابند.

 

تاثير مربيان زندگي

 

جلسات کوچينگ زندگي مي تواند اشکال مختلفي داشته باشد. به عنوان مثال، برخي از مربيان زندگي حضوري با مشتريان خود ملاقات مي کنند، در حالي که برخي ديگر جلسات خود را از طريق تلفن يا اسکايپ انجام مي دهند.اگر به فکر کار با يک مربي زندگي هستيد، به خاطر داشته باشيد که اين شما هستيد که تصميم مي گيريد در جلسات کوچينگ خود روي چه چيزي تمرکز کنيد. هر جلسه بايد احساس قدرت و نشاط در شما ايجاد کند، بنابراين يافتن مربي اي که سبک و فلسفه او با شما طنين انداز باشد بسيار مهم است.

 

تاريخچه کوچينگ زندگي

 

به عنوان يک رشته رسمي، مربيگري نسبتاً جوان است، اما ريشه در بسياري از رشته هاي قديمي دارد. از حوزه‌هايي استفاده مي‌کند که شامل حرکت بالقوه انساني دهه 1960، آموزش رهبري، آموزش بزرگسالان، توسعه شخصي و حوزه‌هاي متعدد روانشناسي مي‌شود.

 

کوچينگ زندگي به طور رسمي در طول دهه 1980 ظهور کرد و در طول دهه 1990 و 2000 محبوبيت خود را افزايش داد. برخي از اولين مربيان زندگي بر برنامه ريزي زندگي متمرکز بودند، اما اين رشته در نهايت رشد کرد تا زمينه هاي ديگر زندگي از جمله روابط، امور مالي، شغل، سلامت و رفاه کلي را در بر بگيرد.

 

https://www.pinterest.com/pin/1122381538355932573/

https://express.adobe.com/page/ZNK633quI0psv/

https://sites.google.com/view/parsianandishseo/home

https://onlineproofing.home.blog/2022/02/14/parsianandishseo/

https://tahmikain3.tumblr.com/

https://www.reddit.com/r/business/Idea/ssjfli/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C_%D9%88%D8%A8_%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%B3%DB%8C%D9%88/

https://myspace.com/tahmikain3

https://en.gravatar.com/tahmikain3

https://www.ted.com/profiles/33403259

https://www.goodreads.com/user/show/147733971-tahmi-kain

https://www.behance.net/tahmikain

https://tahmikain3.livejoual.com/profile

https://issuu.com/tahmikain3

https://www.openstreetmap.org/user/TahmiKain3

https://www.twitch.tv/tahmikain3

https://www.deviantart.com/tahmikain3

https://www.zillow.com/profile/TahmiKain3

https://www.indiegogo.com/individuals/28600330

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 170 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 23:34

بازاريابي وابسته چيست؟

بازاريابي وابسته يک مدل تبليغاتي است که در آن يک شرکت به ناشران شخص ثالث براي ايجاد ترافيک يا منتهي به محصولات و خدمات شرکت غرامت مي دهد. ناشران شخص ثالث شرکت هاي وابسته هستند و حق کميسيون آنها را تشويق مي کند تا راه هايي براي تبليغ شرکت بيابند.

 

 

اقلام کليدي

بازاريابي وابسته يک طرح بازاريابي است که در آن يک شرکت به شرکاي تجارتي که از تاکتيک هاي بازاريابي وابسته ايجاد شده است، جبران مي کند.

بازاريابي ديجيتال، تجزيه و تحليل و کوکي ها، بازاريابي وابسته را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرده است.

شرکت ها معمولاً به ازاي هر فروش و کمتر با کليک يا نمايش به شرکت هاي وابسته پرداخت مي کنند.

سه نوع اصلي از بازاريابي وابسته عبارتند از بازاريابي وابسته بدون پيوست، بازاريابي وابسته و بازاريابي وابسته.

درک بازاريابي وابسته

اينترنت برجستگي بازاريابي وابسته را افزايش داده است. آمازون (AMZN) با ايجاد يک برنامه بازاريابي وابسته، اين عمل را رايج کرد که به موجب آن وب‌سايت‌ها و وبلاگ‌نويسان پيوندهايي به صفحه آمازون براي يک محصول بررسي شده يا مورد بحث قرار مي‌دهند تا هنگام خريد، هزينه‌هاي تبليغات را دريافت کنند. از اين نظر، بازاريابي وابسته اساساً يک برنامه بازاريابي پرداخت به ازاي عملکرد است که در آن عمل فروش در يک شبکه وسيع برون سپاري مي شود.

 

 

بازاريابي وابسته قبل از اينترنت است، اما دنياي ديجيتال مارکتينگ، تجزيه و تحليل و کوکي ها آن را به يک صنعت ميليارد دلاري تبديل کرد. شرکتي که يک برنامه بازاريابي وابسته را اجرا مي‌کند مي‌تواند لينک‌هايي را که سرنخ‌ها را به ارمغان مي‌آورند رديابي کند و از طريق تجزيه و تحليل داخلي، ببيند چه تعداد به فروش تبديل مي‌شوند.

 

 

به گفته Business Insider، 15 درصد از درآمد تجارت الکترونيک را مي توان به بازاريابي وابسته نسبت داد.

 

يک تاجر تجارت الکترونيک که مي خواهد به پايگاه وسيع تري از کاربران اينترنت و خريداران دسترسي پيدا کند، ممکن است يک شرکت وابسته استخدام کند. يک شرکت وابسته مي تواند مالک چندين وب سايت يا ليست هاي بازاريابي ايميلي باشد. هر چه تعداد وب سايت ها يا ليست هاي ايميل يک شرکت وابسته بيشتر باشد، شبکه آن گسترده تر مي شود. سپس شرکت وابسته استخدام شده، محصولات ارائه شده در پلتفرم تجارت الکترونيک را به شبکه خود ارتباط داده و تبليغ مي کند. شرکت وابسته اين کار را با اجراي تبليغات بنري، تبليغات متني، يا پيوندها در وب سايت هاي خود يا ارسال ايميل به مشتريان انجام مي دهد. شرکت ها از تبليغات در قالب مقالات، ويدئوها و تصاوير براي جلب توجه مخاطبان به خدمات يا محصول استفاده مي کنند.

نمونه هايي از سايت هاي همکاري در فروش :

https://www.thespruceeats.com/
https://www.nytimes.com/wirecutter/
https://www.bbcgoodfood.com/
https://www.goodhousekeeping.com/
https://behtarinyab.com/
https://www.electroguide.com/

https://www.pinterest.com/pin/1075164111013000468/
https://express.adobe.com/page/CgRm9TYbLcWr9/
https://sites.google.com/view/behtarinyab/home
https://onlineproofing.home.blog/2022/02/15/behtarinyab/
https://hyehewitt7.tumblr.com/
https://myspace.com/hyehewitt7
https://twitter.com/MdTarik71524315/status/1493433093818294273
https://disqus.com/by/hyehewitt7/about/
https://www.goodreads.com/user/show/147751011-hye-hewitt
https://en.gravatar.com/hyehewitt7
https://www.ted.com/profiles/33408962/about
خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 325 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 19:18

نظر ماکان آريا پارسا درباره کار گروهي

 

مديران و کارآفرينان در ابتداي کار اين سوالات را به ذهن متبادر مي کنند:

 

«آيا نمي توانم به تنهايي درآمد کسب کنم و کارم را انجام دهم؟

 

آيا براي موفقيت بايد افراد و نيروي انساني را به کسب و کار خود اضافه کنيد؟

 

بيشتر کارآفرينان فکر مي کنند که آنها به تنهايي توانايي کار تا ده نفر را دارند و هيچ کس به اندازه آن نسبت به تجارت آنها دلسوز نيست.

 

در واقع اين افراد به حدي نمي رسند که اعضاي جديد را به تيم خود اضافه کنند.

 

اما اين تفکر درست نيست. داشتن يک بنيانگذار به تنهايي باعث موفقيت شما نمي شود. شايد افرادي بودند که مي توانستند بدون هيچ کمکي کسب و کار خود را راه اندازي کنند و براي مدت طولاني به کار خود ادامه دهند. اما آيا آنها شاهد پويايي و رشد قابل توجهي در کسب و کار خود بوده اند؟!

 

براي پاسخ به اين سوال کافي است به استارت آپ هاي بزرگ دنيا نگاه کنيد، متوجه مي شويد که تيم هاي دو يا چند نفره تشکيل شده اند. اگر بتوانيد آن را پيدا کنيد، به يک تيم خوب نياز داريد. تيمي که اعضاي آن نيز يکديگر را درک مي کنند و با تخصص و مهارت خود با يکديگر تعامل دارند.

 

اين موضوعي است که مديران موفق در حال حاضر به آن پرداخته اند. دکتر آريا پارسا يکي از اين افراد است که کارشناسان خوب تيم سازي را در حوزه کاري خود گرد هم مي آورد تا به رشد چشمگيري دست يابد.

 

به گفته خودش، او با يک تيم کوچک شروع به کار کرد، اما هم اکنون يک شرکت شناخته شده با بيش از 400 نيروي متخصص و واجد شرايط را مديريت مي کند.

 

شما هم مي توانيد با تعداد کمي از افراد واجد شرايط شروع کنيد و بعد از مدتي آن را گسترش دهيد.

 

3 تفاوت اساسي بين کار تيمي و کار گروهي

 

اگر از افراد مختلف در مورد تفاوت کار تيمي و کار گروهي بپرسيد، ممکن است گرفتار چيزهاي زيادي شويد، زيرا براي بسياري از افراد، کار گروهي همان کار گروهي و کار گروهي همان کار گروهي است. تفاوت هاي زيادي بين اين دو مفهوم وجود دارد.

 

ماکان آريا پارسا، کارآفرين موفق اين روزها، به دليل تجربه کار تيمي خود به سادگي تفاوت هاي اساسي اين دو مفهوم را بيان مي کند:

 

نرخ مشارکت:

 

يکي از مهم ترين نکاتي که در تفاوت کار تيمي و کار گروهي بايد به آن توجه کرد نحوه برخورد با نظرات افراد در کار گروهي است. گاهي اوقات در يک گروه، اگر يکي از اعضا نظرات خود را بيان کند، معمولاً با مخالفت و عصيان ديگران مواجه مي شود.

 

در واقع اين ايده در گروهي برانگيخته مي شود که مردم نظرات خود را پنهان مي کنند و هرکس نظر خود را بيان مي کند بايد يک فکر شوم در سر داشته باشد!

 

اما در کار تيمي، هر يک از اعضا نظرات خود را بيان مي کنند. در ميان اين افراد، نظرات نه تنها وسيله اي براي ضربه زدن به ديگران است، بلکه ابزاري براي رشد و توسعه همه اعضاي گروه است.

 

ابتکار و آزادي عمل:

 

يکي ديگر از تفاوت هاي اساسي کار تيمي و کار گروهي، آزادي عمل و ابتکار اعضا در کار تيمي است. به عنوان مثال مدرسه را به خاطر بسپاريد.

 

در محيطي که اعضا کمتر احتمال دارد چنين اهداف و اهدافي را به اشتراک بگذارند، براي موفقيت، قوانين توسط يک رهبر يا يک رهبر اعلام مي شود و ساير اعضا وظيفه دارند در چارچوب آن قوانين عمل کنند.

 

در واقع هيچ يک از اعضاي گروه اجازه انتقاد از قوانين و اتفاقات را ندارند. اين امر تا حدودي طبيعي است زيرا در گروه هايي که رقابت زيادي بين آنها وجود دارد ممکن است خارج از هر فردي به ديگران آسيب برسانند.

 

برعکس، در کار تيمي، همه اعضا مي توانند آزادانه نظرات خود را بيان کنند و ساير اعضاي تيم مي توانند نظرات خود را با ديد باز دريافت کرده و در مورد آنها اظهار نظر کنند.

 

خاصيت هم افزايي:

 

توجه داشته باشيد که "کل بزرگتر از مجموع اجزاء است." شايد وقتي پرلز روانشناس اين جمله را براي اول شخص بزرگ مي کرد، نمي دانست که منظورش يکي از بزرگترين تفاوت هاي کار تيمي و کار گروهي است!

 

در واقع داشتن هدف مشترک در کار گروهي باعث مي شود که مجموع نتايج فعاليت هاي فردي، نتيجه اي بيشتر از حد انتظار داشته باشد و به همين دليل است که وقتي با تيم هايي برخورد مي کنيم که يک تيم را به درستي و جدي ياد گرفته اند. . ، با نتايج شگفت انگيز و باور نکردني باور خواهيد کرد.

 

با اين حال، در يک گروه، به اين دليل است که هر فرد فقط موفق مي شود و سعي مي کند خود را موفق تصور کند، نتيجه معمولاً کمتر يا برابر با چيزي است که انتظار مي رود.

 

در مورد اين اختلافات تيمي و گروهي نظرات مثبت و مهمي وجود دارد. اما آنچه واضح است اين است که يک تيم به مهارت ها و شايستگي هايي نياز دارد که در طول زمان به دست مي آيد و به وضوح آن را متمايز مي کند، تلاش هر يک از اعضا براي رسيدن به يک هدف آموزشي مشترک و يک. پيروزي نهايي است.

 

کار گروهي در بسياري از اعضاي خانواده، از کودکان، به کودکان آموزش داده مي شود و از همان روزهاي اوليه زندگي توسط اعضاي جامعه انجام مي شود، اما نبايد به آن فکر کرد. دکتر آريا پارسا از آن دسته مديراني است که هميشه در حرکت است و افراد خود را تشويق مي کند که براي رشد، آموزش را رها نکنند. چه بهتر که يکي از اين آموزش ها مهارت کار گروهي را ياد بگيرد.

 

او يکي از موفقيت هاي خود را تا کنون تيم سازي قوي در قدرداني خود مي داند. دکتر آريا پارسا معتقد است که پذيرش نظرات مخالف

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 438 تاريخ : يکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت: 18:31

آيا رفلاکس معده با عسل قابل درمان است؟ + 5 روش ويژه درمان

 

آيا از رفلاکس اسيد و سوزش معده رنج مي بريد؟ در اين مقاله مي خواهيم به 5 روش فوق العاده براي استفاده از عسل براي درمان ريفلاکس اشاره کنيم.

 

 

بيماري هاي دستگاه گوارش

 

همه افراد مبتلا به مشکلات گوارشي علاقه مند به جايگزيني شکر به جاي عسل هستند. به افراد مبتلا به زخم معده توصيه مي شود که عسل را در رژيم غذايي خود بگنجانند. عسل خاصيت ملين دارد، بنابراين افراد مبتلا به زخم معده بهتر است از عسل در رژيم غذايي مناسب استفاده کنند.

 

بيماري رفلاکس اسيد چيست؟

 

رفلاکس اسيد که به عنوان بيماري ريفلاکس معده به مري (GERD) يا بيماري زخم معده نيز شناخته مي شود، يکي از شايع ترين مشکلاتي است که بر اساس گزارش مجمع ملي آمريکا، هر ساله 25 ميليون آمريکايي را تحت تاثير قرار مي دهد. اغلب اشتباه مي شود که رفلاکس اسيد نتيجه پردازش بيش از حد اسيد معده است که منجر به استفاده از داروهاي مسدودکننده اسيد مانند مهارکننده هاي پمپ پروتون مي شود.

 

با اين حال، رفلاکس اسيد در واقع نتيجه اختلال عملکرد اسفنکتر تحتاني مري (LES) است که باعث مي شود اسيد از معده به مري برگردد و باعث "سوزش سر دل" شود که باعث احساس سوزش در معده پشت قفسه سينه مي شود. پيدا خواهد شد. شايع ترين علل اختلال عملکرد LES شامل فتق هاي پنهان، عفونت هليکوباکتر پيلوري و توليد گذرا اسيد هيدروکلريک (اسيد معده) است. با اين حال، استفاده طولاني مدت از داروها براي "مسدود کردن" توليد اسيد معده مي تواند ميزان اسيد معده را کاهش دهد و پيامدهاي فاجعه باري براي سلامتي داشته باشد.

 

چه چيزي باعث رفلاکس اسيد مي شود؟

 

يکي از علل شايع بيماري رفلاکس اسيد، يک بيماري معده به نام فتق هياتال است. اين زماني اتفاق مي افتد که قسمت فوقاني شکم و LES روي ديافراگم حرکت مي کنند، ماهيچه اي که شکم و قفسه سينه را جدا مي کند. ديافراگم به طور معمول اسيد معده را در شکم شما نگه مي دارد، اما اگر فتق هياتال داريد، اسيد معده مي تواند وارد مري شما شود و علائم رفلاکس اسيد را ايجاد کند.

ساير علل رايج رفلاکس اسيد عبارتند از:

  • يک وعده غذايي بزرگ بخوريد و به رختخواب برويد.
  • اضافه وزن
  • يک وعده غذايي بزرگ بخوريد و به پشت دراز بکشيد يا خم شويد
  • ميان وعده قبل از خواب
  • غذاهاي خاصي مانند مرکبات، گوجه فرنگي، شکلات، نعناع، ??سير، پياز يا غذاهاي تند بخوريد.
  • نوشيدن نوشيدني هايي مانند الکل، نوشابه هاي گازدار، قهوه يا چاي
  • مصرف دخانيات
  • حاملگي
  • مصرف آسپرين، ايبوپروفن، مسکن ها يا داروهاي فشار خون

 

 

علائم و نشانه هاي GERD چيست؟

 

علائم رايج رفلاکس اسيد عبارتند از:

  1. سوزش سر دل: درد و ناراحتي که مي تواند از شکم به قفسه سينه يا حتي گلو گسترش يابد.
  2. رفلاکس: اسيد تلخ به گلو يا دهان برگشته است.
  3. مشکل در بلع: باريک شدن مري، احساس گيرکردن غذا در گلو

 

 

ساير علائم رفلاکس اسيد عبارتند از:

 

  1. مدفوع خوني يا سياه يا استفراغ خوني
  2. دل پيچه شديد
  3. سقط جنين
  4. حالت تهوع
  5. کاهش وزن بدون دليل
  6. سرفه سرد، خشک، خفگي يا گلودرد مزمن

 

 

درمان رفلاکس معده با عسل طبيعي

 

اگر مي خواهيد از عسل براي درمان رفلاکس معده استفاده کنيد، بايد توجه داشته باشيد که منظور از عسل در اينجا عسل خام و طبيعي است، يعني عسل علاوه بر خالص و طبيعي بودن، نبايد حرارت داده شود، زيرا حرارت دادن عسل باعث از بين رفتن آن مي شود. خواص آن

 

  1. براي درمان رفلاکس معده با عسل، افراد مبتلا به ريفلاکس قبل از هر وعده غذايي يک قاشق عسل طبيعي مصرف کنند. مي توانيد عسل را با کمي نان ميل کنيد، اما حدود 20 دقيقه از مصرف مايعات و آب خودداري کنيد زيرا اثر عسل را در درمان رفلاکس کاهش مي دهد، زيرا آب عسل را رقيق مي کند و اثر آن را کاهش مي دهد.

براي اطمينان بيشتر از طبيعي بودن عسل مصرفي تان و رسيدن به هدف درماني پيشنهاد مي کنيم که حتما به فروشگاه اينترنتي سوغات نهاوند نيز سري بزنيد و از عسل هاي بي نظيرشان استفاده کنيد.

 

?- يک قاشق چايخوري پودر شنبليله را بجوشانيد و ناشتا بنوشيد سپس يک قاشق چايخوري عسل مصرف کنيد.

 

3- يک ليوان ماست را با يک قاشق عسل مخلوط کنيد و روزي 3 بار بنوشيد. اسيد معده را به شدت کاهش مي دهد و اثري از اسيد معده باقي نمي ماند.

 

4- سه حبه سير را با کبريت بچينيد و با معده خالي قورت دهيد تا با معده تداخل داشته باشند. براي مفيد بودن بايد سير را سوراخ کرد وگرنه فايده اي ندارد. بعد از خوردن سير يک فنجان شنبليله (دو قاشق مرباخوري) را بجوشانيد و با عسل طبيعي شيرين کنيد.

 

براي درمان رفلاکس معده به مدت يک هفته اين مخلوط را با ده قطره روغن سياه دانه بنوشيد. پس از مصرف اين ترکيب، نه تنها درد معده يا سوزش سر دل را احساس نمي کنيد، بلکه آن را درماني مفيد و موثر براي درد معده و روده خواهيد يافت.

 

درمان رفلاکس معده با عسل و سرکه سيب

 

در حالي که براي افراد مبتلا به سوزش سر دل، خوردن غذاهاي پر اسيد ممکن است غيرمنطقي و غيرعادي به نظر برسد، بسياري از مردم به اثربخشي مخلوط عسل و سرکه سيب به عنوان يکي از بهترين درمان هاي طبيعي براي سوزش سر دل معتقدند. درمان رفلاکس اسيد معده شناخته شده است. نظريه هاي مختلفي در مورد نحوه عملکرد اين نوشيدني وجود دارد. برخي بر اين باورند که اين نوشيدني به تعادل نسبت pH اسيد و باز در بدن کمک مي کند و با هرگونه عفونت باکتريايي در معده مبارزه مي کند.

 

دستورالعمل مصرف:

 

برخي از متخصصان توضيح مي دهند که در مواردي که توليد اسيد معده در انسان کافي نيست (همانطور که در بند قبل توضيح داده شد)، براي تکميل و جبران کمبود، يک قاشق غذاخوري سرکه سيب خام را در يک ليوان آب مخلوط کنيد. مقدار اسيد معده کمک مي کند. دکتر دي سي

 

جارويس در کتاب معروف خود به نام طب سنتي بيان مي کند که راهنماي سلامتي دکتر ورمونت استفاده از سرکه سيب را به عنوان يک داروي جايگزين قدرتمند براي از بين بردن باکتري هاي مضر در موارد رفلاکس اسيد معده توصيه مي کند. مخلوط کردن سرکه سيب با عسل مي تواند اثر بازسازي را افزايش دهد. قدرت سرکه

 

براي بازگرداندن عملکرد طبيعي و تعادل به معده، بايد از خوردن مقدار زيادي قند و غذاهاي فرآوري شده که باعث تعامل باکتري ها در معده و روده مي شوند، خودداري کنيد. سبزيجات بايد به مقدار زياد مصرف شوند. نوشيدني هاي سنتي عسل و زنجبيل نيز براي مبارزه با هليکوباکتر پيلوري و درمان مشکلات معده مفيد هستند. براي اين کار سه تکه ريشه زنجبيل تازه را حدود 30 دقيقه در دو فنجان آب گرم خيس کنيد و قبل از هر وعده غذايي ميل کنيد.

 

روش هاي ديگر براي درمان رفلاکس معده

 

شير و عسل براي معده بسيار مفيد است و روده ها را نرم مي کند، توصيه مي شود افراد مسن اگر مي خواهند شير زودتر در معده بجوشد عسل بخورند.

20 گرم برگ و ريشه کاسني را بجوشانيد و صاف کنيد و صبح ناشتا دو فنجان عسل بنوشيد.

حداکثر سه فنجان چاي برگ گزنه را با يک قاشق غذاخوري عسل در هر فنجان بنوشيد.

يک و نيم تا دو ساعت قبل از غذا و سه ساعت بعد از غذا عسل بخوريد.

خوردن عسل با آب گرم درد معده را تسکين مي دهد.

پودر بالانگ مخلوط با عسل موثر است.

 

 

چگونه مي توان از رفلاکس معده جلوگيري کرد؟

 

بدون شک تغيير سبک زندگي يکي از اساسي ترين راه هاي پيشگيري و درمان بسياري از بيماري ها از جمله مشکلات گوارشي است که اجتناب از آنها مي تواند به بهبود علائم ريفلاکس و ريفلاکس کمک کرده و از بروز آنها جلوگيري کند.

 

بنابراين اگر به بيماري ريفلاکس معده مبتلا هستيد، درمان رفلاکس معده با عسل يکي از بهترين راه ها است. کاهش مصرف چاي، ترک سيگار و قليان، کاهش وزن و برنامه ورزشي منظم (حداقل 30 دقيقه پياده روي روزانه) در کاهش علائم يا پيشگيري از ريفلاکس موثر است. همچنين مديريت استرس و تعديل استرس در کنترل رفلاکس بسيار موثر است.

 

https://issuu.com/bobbymiller41

https://www.4shared.com/u/Y1vPebb7/BobbyMiller4.html

https://www.designnominees.com/profile/soghatnahavand

https://soghatnahavand.tumblr.com/

https://www.pubpub.org/user/bobby-miller-2

https://www.intensedebate.com/people/BobbyMiller41

https://www.meetup.com/members/356174741/

https://www.atlasobscura.com/users/bobbymiller4

https://edex.adobe.com/community/member/4aaL_VqT5

 

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 226 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 18:18

تعريف کوچينگ

اين سبک اغلب به‌عنوان کوچينگ توصيف مي‌شود. کوچينگ از مديران مي‌خواهد که از نقش سنتي کنترل و نظارت بر عملکرد کارکنان به نقش مشورتي بيشتري منتقل شوند. کوچينگ ابزاري براي توسعه مشارکت بين مدير و کارمند است که درک مشترکي در مورد آنچه بايد به دست آورد و چگونه بايد به دست آورد ايجاد مي‌کند.

در چرخه مديريت عملکرد، کوچينگ به معناي ارائه بازخورد و پشتيباني مداوم به کارمند در طول سال است. کوچينگ به کارمند فرصتي مي‌دهد تا در مورد جنبه‌هاي عملکرد خود در “زمان واقعي” بشنود و در تعيين نحوه به‌کارگيري يا اصلاح رفتار خود براي موفقيت نقش ايفا کند.

کوچينگ يک رويکرد غيرمستقيم براي توسعه فردي است. کليد موفقيت در کوچينگ اين است که کوچ وقت و فضا براي فکر کردن در مورد چالش ايجاد کند – که اغلب منجر به يک بزنگاه در فرد مقابل مي‌شود.

مراجع براي لحظه‌اي با موضوع به شکل متفاوتي ازآنچه هميشه مي‌ديده و مي‌پنداشته مواجه مي‌شود.

کوچينگ، به‌عنوان يک رويکرد مداوم براي مديريت افراد تعريف‌شده است:

يک فضاي واقعي انگيزه براي عملکرد ايجاد مي‌کند

تطابق بين عملکرد واقعي و مورد انتظار يک کارمند را بهبود مي‌بخشد

با ارائه بازخورد به‌موقع، شناخت، وضوح و پشتيباني، احتمال موفقيت يک کارمند را افزايش مي‌دهد

وچينگ بر اساس هدف، موقعيت و افراد درگير در آن از انواع مختلفي برخوردار است. در اين مقاله به مهمترين آنها اشاره مي شود.

کوچينگ فرآيندي است که مي‌تواند بر اساس نيازهاي فرد در موقعيت‌هاي مختلف و محيط‌هاي مختلف ارائه شود.

انواع  کوچينگ

واژه کوچينگ معمولاً به روشهاي کمک به ديگران براي بهبود، توسعه، يادگيري مهارتهاي جديد، يافتن موفقيتهاي شخصي، دستيابي به اهداف و مديريت تغيير زندگي و چالشهاي شخصي گفته مي‌شود.

مربيگري معمولاً به نگرش‌ها، رفتارها، مهارت‌ها و دانش و همچنين اهداف شغلي و آرزوها مي‌پردازد و همچنين مي‌تواند بر رشد جسمي و روحي نيز تمرکز کند.

کوچينگ ممکن است از حيث تشريفات و ساختار متفاوت باشد، به عنوان مثال:

مربيگري مي‌تواند بسيار غيررسمي و راحت، يا رسمي و به شدت ساختار يافته، يا ترکيبي از هر دو باشد.

در اينجا انواع مختلف کوچينگ مطرح مي‌شود:

بيزنس کوچينگ

کوچينگ اجرايي

.

 کوچينگ زندگي

انواع کوچينگ حرفه اي

کوچينگ عملکرد

 

کوچينگ فروش

چه اتفاقي مي افتد زماني که بخواهيم از مفهموم کوچينگ در بخش فروش استفاده کنيم

اگر قبلاً با مفهموم کوچينگ آشنايي داشته باشيد به سادگي در ميابيد که اين موضوع بسيار فراتر از تغيير يک نام روي سر در اتاق يا کارت ويزيت يک مدير فروش سنتي يا متعارف است(اتفاقي که معمولاً شاهد آن هستيم)

اگر کوچينگ را يک سبک زندگي جديد سازماني و فردي نخوانيم; به يقين مي‌توانيم آن را يک نگرش يا ادبيات جديد ويا به عبارت ديگر يک فرهنگ جديد و متفاوت تلقي کنيم.

اگر  به مفهموم مربيگري در تيمهاي ورزشي بنگيريم; متوجه مي‌شويم که نقش مربي بسيار پيچيده‌تر و فراتر از آموزش و بهبود برخي تکنيکهاي فردي است. در يک تيم ورزشي مانند فوتبال نقش مربي به روابط عمومي تاکتيک‌هاي بازي سايت گذاري‌هاي ميان رده و … تسري مي‌يابد

يک مربي بايد ترکيب مناسبي از نيروي انساني، موقعيت‌ها و بازي‌ها را در قالب يک تيم هدايت نمايند.

کوچينگ فروش هم بايد; در يک بازي پر رقابت عوامل متعدد را در کنار هم قرار داده و بين آنها زبان و فهم مشترک موضوع ايجاد نمايد.

 

بيزنس کوچينگ

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 363 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 6:43

ايرلاين (خطوط هوايي) چيست؟

شرکت هواپيمايي يا شرکت هواپيمايي شرکتي است که علاوه بر حمل و نقل مسافر بر روي هواپيما، مديريت بار را نيز بر انجام مي دهد.

eee_9ctk.jpg

دامنه عمليات شرکت هاي هواپيمايي  شهران گشت معراج. بسيار گسترده است و مهم نيست که يک شرکت هواپيمايي بين المللي باشد يا يک شرکت هواپيمايي کوچک محلي، با اين حال، اين شرکت هواپيمايي طيف گسترده اي از فعاليت هاي مربوط به حمل و نقل مسافران و محموله ها را مديريت مي کند.

 

مسافران مي توانند بليط هاي خود را مستقيماً از خود شرکت هاي هواپيمايي خريداري کنند يا از عوامل خود در سراسر جهان بليط بخرند. يک برنامه پرواز منظم براي پروازها وجود دارد. صنعت هوانوردي پيشرفت قابل توجهي داشته است و در نتيجه شرکت هاي هواپيمايي تمام تلاش خود را براي راضي کردن مشتريان خود انجام مي دهند.

شرکت خدمات مسافرتي و جهانگردي شهران گشت به شماره ثبت 590168 با اخذ مجوز رسمي از سازمان هواپيمايي کشوري و سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي وگردشگري يکي از شرکت مسافرتي خصوصي در تهران مي باشد که با همکاري بسيار نزديک با شرکت هواپيمايي معراج شروع به فعاليت کرده است .

فعاليت اين شرکت در زمينه تنظيم برنامه هاي سفر ، اخذ ويزا ، فروش پروازهاي داخلي وخارجي ، فعاليت در حوزه گردشگري ، مجري مستيقم تورهاي داخلي و خارجي ، زميني و هوايي و صدور بيمه نامه مسافرتي مي باشد. اين شرکت با داشتن اطلاعاتي کامل در زمينه تورهاي مسافرتي و داشتن کارکناني کارآزموده ، متعهد و با سابقه، سفري لذت بخش را براي مسافرين خود فراهم مي سازد .

تلفن 02161954 – 09126458739

منبع :  ايرلاين معراج

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 451 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 4:51

اهميت اقتصادي نهال گردو:

به نقل از اکين نهال : درخت گردو ايراني يکي از مهمترين گونه هاي درختي مي باشد که چوب و مغز ميوه آن از لحاظ اقتصادي بسيار ارزشمند است که از اين رو شناخت و کنترل بيماري هاي درخت گردو، صرفه زيادي را براي گردو کاران و باغداران محترم به بار مي آورد.

 نهال گردو در ايران از محصولات مهم باغي محسوب مي شود. کشور ما ?? درصد سطح زير کشت جهاني گردو را به خود اختصاص داده است و پس از کشورهاي چين، ايالات متحده امريکا و ترکيه مقام چهارم را دارد. با وجود اهميت اقتصادي اين محصول ارزشمند، عملکرد آن در کشور پايين است.

يکي از دلايل عمده عملکرد پايين گردو در کشور صدمات ناشي از بيماريها مي باشد. با توجه به اهميت مصارف داخلي و صادراتي اين محصول و گستردگي سطح زير کشت و پراکندگي مناطق کشت آن، در اين مقاله سعي شده است تا رايج ترين بيماريهاي درخت گردو در کشور معرفي و راههاي مبارزه با آن مورد بحث و گفتگو قرار گيرد.

بيماري هاي درخت گردو در ايران:

بلايت باکتريايي گردو يا پوسيدگي مغز گردو يا باکتريوز يکي از جدي ترين بيماري هاي درخت گردو است که برگ و ميوه نهال گردو را مورد هدف قرار مي دهد. اين بيماري به خصوص در مناطق مرطوب با دماهاي پايين به شدت خسارت زا مي باشد. اين بيماري در اثر آلودگي درخت گردو با باکتري  Xanthomonas arboricola ايجاد مي شود.

علائم اين بيماري در برگ به صورت لکه هاي نکروزه با هاله زرد رنگ اطراف لکه ها مشاهده مي شود. بيماري بلايت باعث چروکيدگي گل، ريزش ميوه هاي نارس و ايجاد لکه هاي سياه بر روي پوست سبز ميوه مي شود.

علائم بيماري بلايت باکتريايي گردو بر برگ و ميوه:

کنترل بلايت گردو، با اقدامات زراعي، کاشت ارقام مقاوم و مبارزه شيميايي صورت مي گيرد. از جمله اقدامات زراعي که در کنترل بلايت درخت گردو، بسيار موثر است ممانعت از زياده روي در آبياري و خيس کردن تاج درخت مي باشد. هرس به موقع درخت موجب افزايش نفوذ نور خورشيد به درون تاج درخت و جلوگيري از بيماري مي شود.

شاخه هاي آلوده به بلايت را بريده و منهدم کنيد. ديرگل بودن رقم گردو يک امتياز در انتخاب رقم مقاوم به بلايت مي باشد. رقم Serr در مقايسه با ارقام Chandler، Pedro و Franquette در مقابل بلايت حساستر است. در مبارزه شيميايي با اين بيماري از محلول پاشي سموم اکسي کلرور مس يا هيدروکسيد مس و ترکيبات بردو يک نوبت، قبل از باز شدن جوانه ها به نسبت ? در هزار و نوبت بعدي، پس از گلدهي به نسبت ? در هزار استفاده مي شود.

کارشناسان مجموعه اکين نهال در زمينه انواع نهال ميتوانند راهنمايي بسياري را به شما کشاورزان گرامي ارائه دهند.

شانکر باکتريايي گردو:

شانکرهاي پوستي يکي از بيماري هاي درخت گردو هستند که ناشي از ضعيف شدن درخت در اثر تنش هاي غير زيستي مانند سطحي بودن عمق کاشت، آبياري بيش از حد درخت، فشردگي و سنگين بودن خاک و متعاقباً آلودگي با باکتري هاي جنس Erwinia ايجاد مي شوند.

از علائم اين بيماري، ايجاد شانکرهاي سياه و قهوه اي تيره به صورت سطحي يا عميق بر تنه و شاخه هاي اصلي درخت گردو است. با وجود آلودگي درخت به صورت يک طرفه خشک مي شود. مهمترين راه کنترل شانکر باکتريايي گردو، تقويت درخت با کودهاي پتاس و فسفر در اواخر زمستان و کود ازته در اوايل و اواسط بهار، استفاده از کود دامي در اوايل زمستان در عمق ? سانتيمتري از خاک به ميزان ?? تا ?? تن در هکتار هر ? سال يک بار و همچنين آبياري منظم است. بخش هاي آلوده درخت بايد از بين بروند. پس از برش شاخه هاي آلوده، از محلول کلرور مس در محل برش استفاده مي شود.

علائم شانکر باکتريايي گردو بر تنه درخت:

آنتراکنوز يا لکه سياه يکي ديگر از بيماري هاي درخت گردو است که در اثر آلودگي با قارچهاي آسکوميست ايجاد مي شود. نشانه هاي اين بيماري قارچي بر روي برگ بسيار بارز است و به صورت لکه هاي کوچک و بزرگ قهوه اي تا سياه با دانه هاي بسيار ريز سياه پراکنده بر روي اين لکه ها پديدار مي شود.

اقدامات زراعي متعددي شامل هرس بخشهاي آلوده و جمع آوري برگها و شاخه ها و سوزاندن آنها در کاهش شيوع بيماري موثر است. استفاده از کودهاي ازته در فصل رشد باعث جوان نگه داشتن برگها و کاهش خسارت اين قارچ بر روي آنها مي شود. در صورت بروز شدت بيماري، از قارچکش هاي بنوميل يا زينب و کاپتان دو مرتبه در فصل پاييز پس از خزان برگها و دو مرتبه در فصل بهار همزمان با باز شدن جوانه ها استفاده مي شود.

پوسيدگي رزلينيايي ريشه گردو :

پوسيدگي رزلينيايي يا پوسيدگي سفيد ريشه يک بيماري خطرناک قارچي در گردو مي باشد که در سطح جهان پراکنده شده است. با بيماري درخت گردو؛ به تدريج بيماري به فرم دايره وار از اطراف درخت آلوده پراکنده مي شود. تاج درخت تنک شده، سرشاخه ها خشک و رشد درخت متوقف مي شود. کيفيت ميوه ها افت شديدي مي کند.

در اثر ريزش ميوه هاي نارس، عملکرد به شدت پايين مي آيد. از آنجايي که نشانه هاي اين بيماري با علائم کمبود عناصر غذايي و آلودگي نماتدي ريشه و ساير آفات مشترک مي باشد، بنابراين تنها با مشاهده مستقيم وضعيت ريشه مي توان اين بيماري را تشخيص داد.

https://akinnahal.com/

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 168 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 2:32

في بعض الأحيان قد نشعر بالقلق أو نعاني من آلام في العضلات بعد الاستيقاظ من النوم ، والتغذية غير السليمة والنظام الغذائي هما السببان الرئيسيان للأرق وقلة النوم.

التغذية والأرق. عندما يكون سبب الأرق هو تغذيتك

 

هل تشعر بالخمول عندما تستيقظ؟ كان الأمر كما لو أنك لم تنم على الإطلاق. لذا تأكد من معرفة نظامك الغذائي. أحيانًا ننام ليلًا بطريقة تجعلنا نشعر بمزيد من التعب والقلق بعد الاستيقاظ. لذلك إذا كان لديك أي من الأعراض التالية هذه المرة ، فمن المحتمل أن يتسبب نظامك الغذائي في النوم. انضم إلينا في هذا الجزء من الصحة الرطبة.

 

التغذية الأرق

الأعراض التي تدل على وجود صلة بين التغذية والأرق

1. تشعر بالتعب

 

يمكن أن يكون الشعور بالتعب نتيجة أشياء كثيرة. إذا استيقظت من النوم وأنت تشعر بالتعب ، فقد يكون جسمك قد واجه مشاكل في عملية الهضم أثناء النوم ؛ على وجه الخصوص ، قد تكون تناولت أطعمة تسبب ارتجاع حمض المعدة وحرقة المعدة. على سبيل المثال ، تعتبر بيتزا الببروني من الأطعمة التي تسبب الكثير من ارتجاع حمض المعدة ، والذي يرجع أيضًا إلى حموضة صلصة الطماطم. تؤدي الحموضة المعوية أو الارتجاع الحمضي إلى اضطراب النوم العميق وتجعلك تشعر بالتعب عند الاستيقاظ.

 

تناول البيتزا

2. الاستيقاظ في منتصف الليل

 

يستغرق الأشخاص الذين يشربون الكحول حوالي 4 إلى 5 ساعات للتخلص من الكحول ، لذلك يتعين على الجسم التكيف مع هذا الوضع. إذا حدثت هذه العملية أثناء النوم ، فإنها تعطلها. لذلك عليك الإقلاع عن هذه العادة في أسرع وقت ممكن.

 

الاستيقاظ في الليل

3. آلام العضلات

 

إذا كنت لا تشرب كمية كافية من الماء ، فمن المحتمل أن جسمك يعاني من الجفاف وحدث تقلص في العضلات ؛ خصوصا عندما تكون نائما. شرب الكحول في وقت متأخر من الليل يسبب الجفاف ولذلك من المهم جدا شرب الماء خلال النهار.

 

ألم عضلي

4. لا تنام

 

ربما كان هذا عاملاً يفسر سبب ضعف أداءهم. القهوة والشاي من الوجبات الخفيفة التي تحتوي على نسبة عالية من الكافيين ويمكن أن تعيق نومك. الكافيين منبه يحافظ على الجهاز العصبي المركزي مستيقظًا ويحاول محاربة التعب. حتى لو لم يكن جسمك متعبًا ، فسيكون من الصعب عليه النوم.

 

القهوة هي سبب الأرق

5. اذهب إلى الحمام أثناء النوم

 

إذا كان جسمك يعاني من الجفاف والجفاف وكنت تشرب الماء باستمرار قبل الذهاب إلى الفراش ، فمن المحتمل أن تذهب إلى الحمام أثناء النوم. لقد قرأت بالفعل في القسم الخاص بالصحة الرطبة أنه إذا كنت ترغب في منع الجفاف ، فيجب أن تعلم أن شرب الماء قبل الذهاب إلى الفراش لن يساعدك على الإطلاق ومحاولة إمداد جسمك بالماء أثناء النهار.

 

اشرب كمية كافية من الماء

6. الشعور بالكسل

 

إذا لم يكمل جسمك دورة نومه بالكامل ، فمن المحتمل أن تشعر بالخمول في الصباح. الحموضة المعوية والارتجاع الحمضي هما سبب هذه المشاكل ويعملان تمامًا مثلما يؤديان إلى تفاقم مشاكل الجهاز الهضمي في جسمك. إذا كنت من هؤلاء الأشخاص الذين عادة ما يأكلون وجبات خفيفة كثيفة أو يأكلون العشاء في وقت متأخر ، فمن المحتمل أن تواجه هذه المشكلة لأن جسمك يعاني من صعوبة في الهضم ولا يستطيع هضم الوجبة المتأخرة بشكل جيد. ونتيجة لذلك ، فإنها تعطل نومك ليلاً .

كثير من الناس لا ينتبهون أبدًا إلى النوم مبكرًا في الليل وأهمية الحصول على قسط كافٍ من النوم في الليل! في حين أن مرض السكري والعقم ومشاكل القلب ليست سوى عدد قليل من الآثار الجانبية للنوم في وقت متأخر.

ما مدى معرفتك بتأثيرات النوم المتأخر والاستيقاظ في الليل؟

 

هل نسيت ضبط ساعتك والاستيقاظ في الوقت المحدد؟ هذا ليس سحرًا على الإطلاق ، ولكنه علم الأحياء. معظم الكائنات الحية على الأرض ، مثل الفطر والنباتات ، لها ساعات للجسم.

 

هذه الساعة دقيقة للغاية وتقع في دماغنا ويديرها الوطاء - وهو بالضبط الجزء من الدماغ الذي يربط العينين بالدماغ. تستخدم ساعتنا الدماغية الضوء لتنظيم دورة الجسم اليومية. تُعرف هذه الدورة علميًا باسم الإيقاع اليومي وتعلمنا بموعد الاستيقاظ والراحة والأكل والشرب.

 

صحيح أننا جميعًا لدينا هذه الدورة ، لكن هذا لا يعني أن هذه الدورة هي نفسها بالنسبة لنا جميعًا. تم ضبط هذه الساعة بشكل مختلف في أشخاص مختلفين. أي أن لديهم أوقات أجسام مختلفة. تسمى هذه الإعدادات المختلفة أنماط chronotypes ولا علاقة لها بتفضيلاتنا. بمعنى آخر ، الأشخاص الذين يفضلون النوم في وقت متأخر من الليل والاستيقاظ في وقت متأخر من الصباح ، يحدث نفس الشيء لهم لأن هذه هي الطريقة التي يتم بها ضبط ساعة الجسم.

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9/

https://did.li/UFPw5

 

https://mub.me/Mz1g

 

https://clyp.it/user/rso5dm5m

https://www.mapleprimes.com/users/JuanStewart4

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11125633

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1646709.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton139

http://ufotech.com.vn/members/sheenabonilla1.1072689/

http://edu.fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://anieh.com/

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

 

 https://anieh.com/category/%d9%8a%d8%a8%d9%86%d9%8a/

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 187 تاريخ : جمعه 6 اسفند 1400 ساعت: 19:18

في بعض الأحيان قد نشعر بالقلق أو نعاني من آلام في العضلات بعد الاستيقاظ من النوم ، والتغذية غير السليمة والنظام الغذائي هما السببان الرئيسيان للأرق وقلة النوم.

التغذية والأرق. عندما يكون سبب الأرق هو تغذيتك

 

هل تشعر بالخمول عندما تستيقظ؟ كان الأمر كما لو أنك لم تنم على الإطلاق. لذا تأكد من معرفة نظامك الغذائي. أحيانًا ننام ليلًا بطريقة تجعلنا نشعر بمزيد من التعب والقلق بعد الاستيقاظ. لذلك إذا كان لديك أي من الأعراض التالية هذه المرة ، فمن المحتمل أن يتسبب نظامك الغذائي في النوم. انضم إلينا في هذا الجزء من الصحة الرطبة.

 

التغذية الأرق

الأعراض التي تدل على وجود صلة بين التغذية والأرق

1. تشعر بالتعب

 

يمكن أن يكون الشعور بالتعب نتيجة أشياء كثيرة. إذا استيقظت من النوم وأنت تشعر بالتعب ، فقد يكون جسمك قد واجه مشاكل في عملية الهضم أثناء النوم ؛ على وجه الخصوص ، قد تكون تناولت أطعمة تسبب ارتجاع حمض المعدة وحرقة المعدة. على سبيل المثال ، تعتبر بيتزا الببروني من الأطعمة التي تسبب الكثير من ارتجاع حمض المعدة ، والذي يرجع أيضًا إلى حموضة صلصة الطماطم. تؤدي الحموضة المعوية أو الارتجاع الحمضي إلى اضطراب النوم العميق وتجعلك تشعر بالتعب عند الاستيقاظ.

 

تناول البيتزا

2. الاستيقاظ في منتصف الليل

 

يستغرق الأشخاص الذين يشربون الكحول حوالي 4 إلى 5 ساعات للتخلص من الكحول ، لذلك يتعين على الجسم التكيف مع هذا الوضع. إذا حدثت هذه العملية أثناء النوم ، فإنها تعطلها. لذلك عليك الإقلاع عن هذه العادة في أسرع وقت ممكن.

 

الاستيقاظ في الليل

3. آلام العضلات

 

إذا كنت لا تشرب كمية كافية من الماء ، فمن المحتمل أن جسمك يعاني من الجفاف وحدث تقلص في العضلات ؛ خصوصا عندما تكون نائما. شرب الكحول في وقت متأخر من الليل يسبب الجفاف ولذلك من المهم جدا شرب الماء خلال النهار.

 

ألم عضلي

4. لا تنام

 

ربما كان هذا عاملاً يفسر سبب ضعف أداءهم. القهوة والشاي من الوجبات الخفيفة التي تحتوي على نسبة عالية من الكافيين ويمكن أن تعيق نومك. الكافيين منبه يحافظ على الجهاز العصبي المركزي مستيقظًا ويحاول محاربة التعب. حتى لو لم يكن جسمك متعبًا ، فسيكون من الصعب عليه النوم.

 

القهوة هي سبب الأرق

5. اذهب إلى الحمام أثناء النوم

 

إذا كان جسمك يعاني من الجفاف والجفاف وكنت تشرب الماء باستمرار قبل الذهاب إلى الفراش ، فمن المحتمل أن تذهب إلى الحمام أثناء النوم. لقد قرأت بالفعل في القسم الخاص بالصحة الرطبة أنه إذا كنت ترغب في منع الجفاف ، فيجب أن تعلم أن شرب الماء قبل الذهاب إلى الفراش لن يساعدك على الإطلاق ومحاولة إمداد جسمك بالماء أثناء النهار.

 

اشرب كمية كافية من الماء

6. الشعور بالكسل

 

إذا لم يكمل جسمك دورة نومه بالكامل ، فمن المحتمل أن تشعر بالخمول في الصباح. الحموضة المعوية والارتجاع الحمضي هما سبب هذه المشاكل ويعملان تمامًا مثلما يؤديان إلى تفاقم مشاكل الجهاز الهضمي في جسمك. إذا كنت من هؤلاء الأشخاص الذين عادة ما يأكلون وجبات خفيفة كثيفة أو يأكلون العشاء في وقت متأخر ، فمن المحتمل أن تواجه هذه المشكلة لأن جسمك يعاني من صعوبة في الهضم ولا يستطيع هضم الوجبة المتأخرة بشكل جيد. ونتيجة لذلك ، فإنها تعطل نومك ليلاً .

كثير من الناس لا ينتبهون أبدًا إلى النوم مبكرًا في الليل وأهمية الحصول على قسط كافٍ من النوم في الليل! في حين أن مرض السكري والعقم ومشاكل القلب ليست سوى عدد قليل من الآثار الجانبية للنوم في وقت متأخر.

ما مدى معرفتك بتأثيرات النوم المتأخر والاستيقاظ في الليل؟

 

هل نسيت ضبط ساعتك والاستيقاظ في الوقت المحدد؟ هذا ليس سحرًا على الإطلاق ، ولكنه علم الأحياء. معظم الكائنات الحية على الأرض ، مثل الفطر والنباتات ، لها ساعات للجسم.

 

هذه الساعة دقيقة للغاية وتقع في دماغنا ويديرها الوطاء - وهو بالضبط الجزء من الدماغ الذي يربط العينين بالدماغ. تستخدم ساعتنا الدماغية الضوء لتنظيم دورة الجسم اليومية. تُعرف هذه الدورة علميًا باسم الإيقاع اليومي وتعلمنا بموعد الاستيقاظ والراحة والأكل والشرب.

 

صحيح أننا جميعًا لدينا هذه الدورة ، لكن هذا لا يعني أن هذه الدورة هي نفسها بالنسبة لنا جميعًا. تم ضبط هذه الساعة بشكل مختلف في أشخاص مختلفين. أي أن لديهم أوقات أجسام مختلفة. تسمى هذه الإعدادات المختلفة أنماط chronotypes ولا علاقة لها بتفضيلاتنا. بمعنى آخر ، الأشخاص الذين يفضلون النوم في وقت متأخر من الليل والاستيقاظ في وقت متأخر من الصباح ، يحدث نفس الشيء لهم لأن هذه هي الطريقة التي يتم بها ضبط ساعة الجسم.

منبع :

https://anieh.com/category/%d8%a7%d9%84%d9%85%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%d8%a9/

https://did.li/UFPw5

 

https://mub.me/Mz1g

 

https://clyp.it/user/rso5dm5m

https://www.mapleprimes.com/users/JuanStewart4

Edu/Gov

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11125633

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1646709.page

https://independent.academia.edu/GinaClayton139

http://ufotech.com.vn/members/sheenabonilla1.1072689/

http://edu.fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://anieh.com/

http://fudanedu.uk/user/sheenabonilla1/

 

 https://anieh.com/category/%d9%8a%d8%a8%d9%86%d9%8a/

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 215 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 20:50

بازپخش همزمان در دوربين مداربسته

بازپخش همزمان در دوربين مداربسته يا Synchronous Playback عموما در دستگاه هاي ضبط کننده DVR يا NVR مورد استفاده قرار مي گيرد. اين اصطلاح به تعداد تصاويري که دستگاه مي تواند به صورت همزمان بازپخش کند اشاره مي کند.

Playback يا بازپخش به چه معناست؟

بازپخش به معناي نمايش مجدد تصاوير است، تصاويري که قبلا ضبط شده اند.

چرا تعداد تصاوير قابل پخش همزمان مهم است؟

دستگاه ضبط کننده داراي قدرت پردازش محدودي است. زماني که دستگاه مي خواهد اقدام به بازپخش تصاوير کند بايد هر تصوير را پردازش کرده و سپس نمايش دهد. بسته به اينکه قدرت پردازش دستگاه چقدر است تعداد و رزولوشن تصاويري که بازپخش مي کند مي تواند محدود باشد. در گذشته تعداد دستگاه هايي که مي توانستند تمام کانال هاي خود را به صورت همزمان بازپخش محدود بود. اما امروزه بيشتر دستگاه ها مي توانند همه کانال هاي را همزمان پخش کنند. موضوع مهم امروزي بيشتر رزولوشني است که اين تصاوير باز پخش مي شوند. در دستگاه هاي امروزي مداربسته تعداد دستگاه هايي که مي توانند بيش از 4 تصوير را با رزولوشن 1080 نمايش دهند خيلي زياد نيست. پس در صورتي که بازبيني دائمي و همزمان تصاوير براي شما يک روتين باشد کيفيت و تعداد بازپخش همزمان دستگاه و کيفيت آن بسيار مهم خواهد شد.

دستگاه هاي هايک ويژن چند تصوير را به صورت همزمان بازپخش مي کنند؟

تقريبا تمام دستگاه هاي 16 کانال و پايين تر هايک ويژن مي توانند تمام کانالها را به صورت همزمان نمايش دهند. در دستگاه هاي 32 کانال و بالاتر بايد براي اطلاعات مرتبط با بازپخش به کاتالوگ دستگاه مراجعه کنيد. رزولوشن بازپخش تصاوير هم در کاتالوگ دستگاه نوشته شده است.

 

  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-بولت-تحت-شبکه-تي-وي-تي-td-9-2/
  1. https://hiktejarat.com/product-category/brand/tvt/
  1. https://hiktejarat.com/opticalfiberinsurveillance/
  1. https://hiktejarat.com/product/دوربين-مداربسته-تحت-شبکه-تورت-هايک-ويژ/

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 13:29

مقايسه تلفن هاي تحت شبکه سيسکو

 

 به گزارش پايگاه خبري الف تلفن هاي تحت شبکه سيسکو محبوب ترين محصول در بازار ايران هستند ، از سوي ديگر اين تلفن ها داراي مدل هاي متنوع ،قابليت هاي گوناگون و قيمت هاي مختلف مي باشند که مورد پسند سلايق مختلف واقع مي گردد .

از سري مدل هاي محبوب و خوش قيمت از تلفن هاي موجود در بازار ايران مي توان به سري هاي 7900 ، 6900 ، 8900 ، 8800 و 9100 نام برد.
بدليل قابليت همگام سازي آسان  محصولات 7900 و 6900 بسياري از شرکت ها و سازمان ها علاقمند به استفاده از اين مدل ها مي باشند ، از سوي ديگر اين مدل ها از سال 2008 تا 2013 توسط شرکت سيسکو توليد و عرضه شده است ، به همين دليل بديهي است در حال حاضر اين محصولات به صورت دست دوم و ريفر شده در ايران عرضه خواهند شد.

ما در اين مقاله اقدام به مقايسه تعدادي از اين محصولات نموده ايم ، در جدول زير برخي از تلفن هاي سيسکو که داراي محبوبيت خاصي در بين کاربران ايراني ها هستند ، ذکر شده است.

اين مقايسه شامل نوع نمايشگر ، قابليت همپارچه سازي در شبکه ، تعداد پشتيباني از خط هاي داخلي و Firmware قابل نصب در اين تلفن ها اشاره شده است .

لطفأ جهت خريد اين محصولات با بخش فروش رسيس تماس حاصل نماييد .

جدول مقايسه تلفن هاي تحت شبکه سيسکو

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 153 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 16:59

آشنايي با دوربين مداربسته خودرو

 

 

استفاده از دوربين مداربسته خودرو هايک ويژن در وسايل نقليه عمومي و خصوصي مي تواند امنيت اين وسايل و مسافران آنها را تا حد زبادي تامين کند. با وجود دوربين مداربسته خودرو، کاربران اين امکان را مي يابند تا بر روي وسيله نقليه خود يک سيستم نظارتي کامل و مستقل داشته باشند. در اصطلاح به اين نوع از دوربين هاي مداربسته mobile cameras گفته مي شود. کاربرد اين دوربين ها اغلب در کسب و کارهايي است که با وسايل نقليه سر و کار دارند از جمله حمل و نقل عمومي، سرويس مدارس و … . گاه در اين کسب و کارها حوادثي رخ مي دهد که ضرورت وجود سيستم مداربسته را براي ثبت جزئيات حادثه افزايش مي دهد. به عنوان مثال فرض کنيد که در خودرو خود در حال رانندگي هستيد و با وجود اينکه در حين رانندگي به تک تک قوانين رانندگي  عمل مي کنيد اما ناگهان با خودروي ديگري تصادف مي کنيد. در اين هنگام چنانچه راننده مقابل از صحنه تصادف فرار کند و شما نتوانيد شماره پلاک آن را يادداشت نماييد هيچ مدرکي براي شکايت و گرفتن خسارت خود نخواهيد داشت. در چنين شرايطي وجود دوربين مداربسته خودرو هايک ويژن مي تواند کمک بزرگي براي ثبت وقايع رخ داده باشد.

 

 

کاربرد دوربين مداربسته خودرو در سيستم حمل و نقل عمومي

با توجه به اينکه پاسخگويي سريع و مناسب به حوادث عمدي و يا غيرمترقبه از ضرورت بالايي برخوردار است وجود دوربين مداربسته خودرو جهت حفظ ايمني در سيستم حمل و نقل عمومي بسيار ضروري است.  همچنين، وجود اين سيستم مي تواند براي تامين سفري امن براي مسافران و وسايل همراه آن ها بسيار کمک کننده باشد. براي تجهيز اين وسايل نقليه مي توان از هر دو نوع دوربين HDTVI و تحت شبکه استفاده نمود.

 

  • توربو HD

يکي از ساده ترين و مقرون به صرفه ترين راهکار ها در کنار داشتن تصاويري با کيفيت بالا استفاده از دوربين هايک ويژن توربو  است. از ديگر تجهيزات مورد نياز مي توان به صفحه نمايش مناسب براي مشاهده تصاوير و يک دستگاه ضبط کننده براي ضبط و مديريت تصاوير اشاره نمود.

 

  • تحت شبکه

دوربين هايک ويژن تحت شبکه  به خوبي مي توانند فضاي داخلي و خارجي وسيله نقليه را پوشش داده و تصاويري با کيفيت HD ارائه دهند. در کنار اين دوربين ها دستگاه هاي ضبط کننده 4 يا 8 کاناله مي تواند سيستم را کامل کند. با توجه به اينکه وسايل نقليه اغلب در حال حرکت هستند بنابراين يکي از مشکلات پيشروي دوربين مدار بسته خورو تکان ها و لرزش هايي است که بر اثر اين حرکت به آن وارد مي شود. اين امر موجب کاهش کيفيت تصاوير مي شود. اما با وجود تکنولوژي Anti-vibration که هايک ويژن براي اين دسته از محصولات خود در نظر گرفته اين مشکل تا حد زيادي از بين مي رود.

 

 

انواع روش هاي نصب دوربين مداربسته خودرو

 

  • نصب در فضاي داخلي

مي توانيد دوربين مداربسته خودرو را در فضاي داخلي وسيله نقليه نصب نماييد. اين روش مي تواند روش امن تري باشد زيرا دوربين از دسترس افراد خارج است. حتي مي توانيد آن را طوري نصب نماييد که از ديد مخفي باشد و فرد خرابکار از وجود آن با خبر نگردد.  براي نصب دوربين مداربسته خودرو مي توانيد از تجيزاتي استفاده نماييد که با باتري کار مي کنند. همچنين همچنين مي توانيد با اتصال به برق خودرو نيز انرژي الکتريکي مورد نياز دوربين ها و دستگاه و ضبط و … را تامين نمائيد. اما اشکال عمده اي که در اين روش وجود دارد اين است که شيشه ماشين مانع از رسيدن نور IR دوربين به خاارج از ماشين و رسيدن ه سوژه مي شود. بنابراين نصب در داخل خودرو براي تصويربرداري در شب مناسب نخواهد بود.

 

  • نصب در فضاي خارجي

نصب دوربين مداربسته خودرو در فضاي خارجي باعث مي شود تا بهترين پوشش تصوير را داشته باشيد. و از انجايي که ديگر مشکل تابش نور IR مانند روش اول در ميان نيست مي توانيد از دوربين هاي ديد در شب نيز استفاده کنيد و حتي در شب نيز تصاوير با کيفيتي داشته باشيد.

 

 

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2423g0-iw/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2745fwd-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2cd2763g0-izs/

https://tiamcctv.com/product/ds-2ce16f1t-it1/

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 217 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 17:16

ارتودنسی نی نی سایت

ارتودنسی به عنوان یکی از عمل‌های زیبایی دندان بوده که نقش مهمی در زیبایی چهره و خنده‌های شما ایفا می‌کند. بر این اساس لازم است برای انجام ارتودنسی با مراجعه به یک دندان‌پزشک مجرب اقدام به این کار نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی ارتودنسی نی نی سایت بپردازیم.

ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان را می‌توان نوعی درمان دانست که در دندانپزشکی رایج است. در این درمان معمولاً به‌وسیله یک سیم که به دندان‌ها متصل می‌شود مشکلات و ناهنجاری‌های دندان‌ها صاف شده و تمام آنها به حالت یکدست شده در می‌آیند.

به طور کلی در درمان ارتودنسی معمولاً یک سیم فلزی درون دهان و روی دندان‌ها قرار گرفته تا به مرور زمان دندان‌ها صاف و یکدست شوند. لازم است بدانید که درمان ارتودنسی توسط وسایل مختلفی انجام می‌شود که در اینجا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره خواهد شد. اگر قصد انجام ارتودنسی و ایمپلنت را دارید ، لینک زیر می تواند برای شما مفید باشد.

اول ایمپلنت یا ارتودنسی

براکت؛ این نوع ارتودنسی که رایج‌ترین نوع آن می‌باشد به‌وسیله سیم‌کشی و نگین‌های براکت به دندان‌ها چسبیده شده و به نوعی در نقش دستگیره عمل خواهند کرد. انواع مختلف براکت به صورت فلزی، سرامیکی و پشت دندانی تولید می‌شوند.

اینویزیلاین؛ این نوع ارتودنسی نیز همانند سایر انواع آن بوده و دندان‌ها را به جایگاه مناسب‌تری هدایت خواهد کرد. این نوع ارتودنسی از جنس پلاستیک شفاف بوده تا در هنگام استفاده در دهان کاملاً نامشخص بماند.

هدگیر؛ این وسیله نیز بیشتر در گذشته مورد استفاده قرار داشته است و وسیله‌ای بوده که روی سر افراد قرار می‌گرفته و از جلو نیز بوسیله یک حلقه فلزی دور دندان‌های آسیاب انداخته می‌شده است.

بایت پلیت؛ این نوع از ارتودنسی نیز برای حل مشکلات فک مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این صورت که در هنگام بسته شدن دهان اجازه نمی‌دهد دهان بیش از حد باز شود.

فنر الاستیک؛ این وسیله نیز نوعی فنر فلزی بوده که به براکت دندان‌های آسیاب بالا و پایین متصل شده تا انحراف آنها را اصلاح کند.

هربست؛ این وسیله نیز معمولاً در زمان رشد اسکلتی در کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به اصلاح تناسب بین دندان‌های بالا و پایین کمک فراوانی خواهد کرد.

مراحل ارتودنسی دندان

همان طور که در بالا اشاره شد، ارتودنسی دندان یکی از روش‌های بسیار مهم برای درمان انحراف دندان‌ها بوده و سبب صاف شدن دندان‌ها و ایجاد ترکیب زیبا و شکیل در آنها خواهد شد. مراحل ارتودنسی دندان معمولاً به یک صورت انجام می‌شود، اما در افراد مختلف و با توجه به جنس دندان و تعداد آن‌ها و میزان بهم ریختگی فرم دندان‌ها متفاوت‌تر خواهد بود. در اینجا به صورت اجمالی به مراحل ارتودنسی دندان اشاره خواهد شد.

در اولین مرحله دندان‌پزشک دندان‌های شما را مورد معاینه قرار داده و در صورت نیاز با انجام عکس‌برداری مشکل دندان‌های شما را مشخص نموده پس شیوه درمان و هزینه‌های آن را هم برای شما توضیح خواهد داد.

در مرحله بعد نیاز است تا وضعیت دندان‌ها و لثه‌های شما نیز مورد بررسی قرار گیرد. در واقع اگر لثه‌های شما دچار عفونت یا تحلیل رفتگی باشند ابتدا لازم است عفونت آنها درمان شده و سپس اقدام به ارتودنسی دندان نمایید. همچنین اگر دندان پوسیده‌ای داشته باشید نیز ابتدا باید آن را درمان نمایید.

ارتودنسی در چند جلسه انجام می شود؟

بعد از همه اینها لازم است بر اساس نوع ارتودنسی و جنس دندان‌های شما عمل درمان و سیم‌کشی را آغاز نماید.

ابتدا متخصص ارتودنسی نگین براکت را به چسب مخصوصی آغشته کرده و سپس از همان چسب به سطح دندان مالیده می شود. پس از آن نیز نگین براکت را روی دندان می‌چسباند. اگر نوع چسب از موادی باشد که حساس به نور هستند، متخصص ارتودنسی با تاباندن نور مخصوصی چسب را سخت‌تر می‌کند. این کار برای تک‌تک دندان‌ها انجام می‌شود. سپس بند ارتودنسی که یک حلقه فلزی پهن می‌باشد، دور دندان آسیاب بزرگ عقب دهان قرار گرفته و به دندان چسبانده می‌شود. لازم به ذکر است که سیم ارتودنسی به یک حلقه وصل می شود و سپس به دانه‌دانه نگین‌های براکت نیز متصل خواهد شد. اتصال این سیم معمولا از طریق شیاری صورت می‌گیرد که در نگین براکت قرار دارد.

زمان ارتودنسی چقدر است؟

همان طور که می‌دانید برای هر نوع درمان پزشکی نیاز به طی مدت زمان خاصی است. ارتودنسی نیز یکی از درمان‌هایی بوده که طول مدت آن با توجه به عوامل متعددی تعیین می‌شود. برای مثال طول مدت درمان ارتودنسی با براکت به طور میانگین یک تا دو سال می‌باشد، با این وجود به هر میزانی که عمل ارتودنسی پیچیده‌تر باشد و یا به میزانی که دندان‌های شما از انحراف بالاتری برخوردار باشند، طول درمان نیز احتمالاً بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر در صورتی که در زمان کودکی عمل ارتودنسی پیشگیرانه یا همان مقدماتی انجام شده باشد، درمان آن در بزرگسالی هم سریعتر و هم با موفقیت بیشتری انجام می‌شود.

مراقبت از ارتودنسی

لازم به ذکر است برای جلوگیری از شکستن یا خم شدن براکت نیز لازم است مراقبت بیشتری نسبت به مصرف خوراکی‌های سفت‌وسخت داشته باشید. مثلاً خوراکی‌هایی سفت مثل ته دیگ، هویج، سیب درختی، کلم بروکلی و غیر ممکن است باعث شکسته شدن یا کنده شدن براکت از دندان شده و یا موجب خم نمودن سیم ارتودنسی شوند. از سوی دیگر سعی کنید تا جای ممکن از جویدن برخی خوراکی‌های چسبناک که به دندان می چسبند مانند: آدامس، پاستیل، تافی و کارامل و از این قبیل خوراکی‌ها در تمام دوران ارتودنسی پرهیز نمایید و مراقبت های ارتودنسی را به خوبی انجام دهید. البته اگر از الانیر استفاده کرده اید می توانید آن را درآورید و سپس اقدام به خوردن کنید.

در صورتی که متوجه جدا شدن براکت از دندان تان شدید، بهتر است پیش از هر گونه اقدامی خونسردی خود را حفظ نموده، سپس وضعیت را بررسی کرده و ببینید آیا سیم ارتودنسی هنوز به نگین براکت وصل است یا از آن جدا شده است. در صورتی که سیم هنوز اتصال داشته باشد می‌توانید موقتاً با کمی موم ارتودنسی، نگین براکت را به دندان خود بچسبانید و در اسرع وقت به پزشک حود مراجعه و با استفاده از چسب مخصوص آن را بچسبانید.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 218 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 16:16

مهم ترين اخبار مراسم Game awards سال ????

 

مراسم  Game awards همانند ديگر مراسم هاي جايزه نيست.  هدف اين مراسم جشن گرفتن براي معرفي بهترين بازي‌هاي سال نيست، Game awards يک صرفا سکوي بازاريابي است. مطمئنا، مجسمه‌هاي طلايي در نمايشگاه به نمايش گذاشته مي‌شوند، اما جذابيت اصلي اين مراسم، بازيهايي هستند که معرفي ميشوند.

در مراسم Game awards  امسال بيش از ?? تريلر از بازي هاي مختلف معرفي شد که امروز در دانشجو اينترنشنال به آنها خواهيم پرداخت.

Sonic Frontiers and Sonic the Hedgehog 2

طرفداران سونيک در اين مراسم، دو برابر ديگران  از شخصيت مورد علاقه خود اطلاعات دريافت کردند. اول از همه، ما بالاخره نگاه دقيق تري به بازي جديد سونيک که اوايل امسال معرفي شده بود، داشتيم. Sonic frontiers بازي جديد اين شخصيت دوست داشتني به صورت جهان باز خواهد بود که از ريشه هاي خود فاصله گرفته است و تا حد زيادي به بازي Legend of Zelda: breath of the wild شبيه شده است. اين بازي در تعطيلات سال2022 عرضه خواهد شد.  تريلر قسمت دوم فيلم سونيک نيز در اين مراسم توسط جيم کري معرفي شد و اين فيلم در  ? آپريل در سينماها اکران خواهد .

بازي ALAN WAKE 2 در سال 2023 عرضه خواهد شد.

آلن ويک  در نهايت به دنباله اي که طرفداران انتظارش را مي‌کشيدند، دست مي‌يابد.  تريلربازي چيز زيادي به غير از الن ويک که در يک خيابان تاريک ايستاده بود، نشان نداد. اين بازي يک بازي برخلاف بازي اول که يک بازي اکشن محسوب مي‌شد، يک بازي در ژانر survival horror است. اين بازي در يک تاريخ نامعلوم در سال 2023 منتشر مي‌شود.

بازي زن شگفت انگيز wonder woman معرفي شد.

وارنر بروس، بازي زن شگفت‌انگيز را مي‌سازد. اين بازي يک تريلر خيلي کوتاه داشت که  اين شخصيت قهرمان نشان مي‌داد که در مقابل يک صفحه سياه ژست گرفته‌است. اطلاعات بيشتر، از جمله تاريخ انتشار، فاش نشد.

بازي Star wars eclipse توسط شرکت  کوانتيک دريم ساخته ميشود.

 يک تريلر سينماتيک از اين بازي نشان داده شد که شخصيت هاي محبوبي مثل yoda در آن حضور داشتند. اين بازي در مراحل اوليه توسعه است و تاريخ انتشار ندارد و توسط شرکت کوانتيک دريم با همکاري شرکت لوکاس فيلم گيمز ساخته مي‌شود.

بازي among us به VR مي آيد.

اين بازي محبوب ايندي به بازيکنان اجازه مي‌دهد تا يک هدست واقعيت مجازي را به سر ببندند و از کشتن دوستانشان در فضاي مجازي لذت ببرند. در حال حاضر، به نظر مي‌رسد که تنها نقشه skeld  بازي در حالت واقعيت مجازي قابل بازي خواهد بود. نسخه واقعيت مجازي در حال حاضر تاريخ انتشار ندارد، اما با PS VR، Meta Quest ? و هدست واقعيت مجازي شرکت ‌valve  قابل اجرا خواهد بود.

بازي PUBG هم اکنون به صورت رايگان قابل تجربه است.

سال‌ها پس از انتشار اوليه آن، اين بازي بتل رويال بلاخره به صورت Free to play مي‌شود. اين تغيير بازي را با ديگر رقبا مانند Fortnite و Apex Legends هموار مي‌کند و  شرکت سازنده بايد راه درازي را به سمت زنده نگه داشتن صحنه رقابتي بازي براي چند سال آينده طي کند.

برندگان جوايز مراسم Game awards 2021 :

بهترين بازي سال: It Takes Two

کانديد ها:

Deathloop

It Takes Two

Metroid Dread

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

Resident Evil Village

بهترين کارگرداني: Deathloop

کانديد ها:

Deathloop

It Takes Two

Retual

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

Marvels-Guardians-of-the-galaxy-game

Image Via Square Enix

بهترين روايت داستان: Marvel’s Guardians of the Galaxy

کانديد ها:

Deathloop

It Takes Two

Life is Strange: True Colors

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Psychonauts 2

بهترين کارگرداني هنري: Deathloop

کانديد ها:

The Artful Escape

Deathloop

Kena: Bridge of Spirits

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

بهترين موسيقي: NieR Replicant

کانديد ها:

The Artful Escape

Cyberpunk 2077

Deathloop

Marvel’s Guardians of the Galaxy

NieR Replicant

بهترين طراحي صوتي: Forza Horizon 5

کانديد ها:

Deathloop

Forza Horizon 5

Ratchet & Clank: Rift Apart

Resident Evil Village

Retual

بهترين ايفاي نقش: Maggie Robertson as Lady Dimitrescu (Resident Evil Village)

کانديد ها:

Erika Mori as Alex Chen (Life is Strange: True Colors)

Giancarlo Esposito as Anton Castillo (Far Cry 6)

Jason Kelley as Colt Vahn (Deathloop)

Maggie Robertson as Lady Dimitrescu (Resident Evil Village)

Ozioma Akagha as Julianna Blake (Deathloop)n

بهترين بازي تأثيرگذار: Life is Strange: True Colors

کانديد ها:

Before Your Eyes

Boyfriend Dungeon

Chicory: A Colorful Tale

Life is Strange: True Colors

No Longer Home

بهترين بازي ادامه‌دار: Final Fantasy XIV Online

کانديد ها:

Apex Legends

Final Fantasy XIV Online

Fortnite

Genshin Impact

Call of Duty: Warzone

بهترين بازي مستقل: Kena: Bridge of Spirits

کانديد ها:

12 Minutes

Death’s Door

Kena: Bridge of Spirits

Inscryption

Loop Hero

بهترين بازي موبايل: Genshin Impact

کانديد ها:

Fantasian

Genshin Impact

League of Legends: Wild Rift

Marvel Future Revolution

Pokémon Unite

بهترين پشتيباني از جامعه‌ي کاربري:Final Fantasy XIV

کانديد ها:

Apex Legends

Destiny 2

Final Fantasy XIV

Fortnite

No Man’s Sky

بهترين نوآوري در Accessibility: Forza Horizon 5

کانديد ها:

Far Cry 6

Forza Horizon 5

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Ratchet & Clank: Rift Apart

The Vale: Shadow of the Crown

بهترين بازي واقعيت مجازي/واقعيت افزوده:Resident Evil 4 VR

کانديد ها:

Hitman 3

I Expect You to Die 2

Lone Echo 2

Resident Evil 4 VR

Sniper Elite VR

بهترين بازي اکشن: Retual

کانديد ها:

Back 4 Blood

Chivalry 2

Deathloop

Far Cry 6

Retual

بهترين بازي اکشن ادونچر:Metroid Dread

کانديد ها:

Marvel’s Guardians of the Galaxy

Metroid Dread

Psychonauts 2

Ratchet & Clank: Rift Apart

Resident Evil Village

بهترين بازي نقش آفريني: Tales of Arise

کانديد ها:

Cyberpunk 2077

Monster Hunter Rise

Scarlet Nexus

Shin Megami Tensei 5

Tales of Arise

بهترين بازي مبارزه‌اي: Guilty Gear -Strive-

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Hinokami Chronicles

Guilty Gear -Strive-

Melty Blood: Type Lumina

Nickelodeon All-Star Brawl

Virtua Fighter 5: Ultimate Showdown

بهترين بازي خانوادگي: It Takes Two

کانديد ها:

It Takes Two

Mario Party Superstars

New Pokémon Snap

Super Mario 3D World + Bowser’s Fury

WarioWare: Get It Together!

بهترين بازي شبيه‌ساز/استراتژي: Age of Empires 4

کانديد ها:

Age of Empires 4

Evil Genius 2: World Domination

Humankind

Inscryption

Microsoft Flight Simulator

بهترين بازي ورزشي/ريسينگ: Forza Horizon 5

کانديد ها:

F1 2021

FIFA 22

Forza Horizon 5

Hot Wheels Unleashed

Riders Republic

بهترين بازي چند نفره: It Takes Two

کانديد ها:

Back 4 Blood

Knockout City

It Takes Two

Monster Hunter Rise

New World

Valheim

مورد انتظار ترين بازي:Elden Ring

کانديد ها:

Elden Ring

God of War Ragnarok

Horizon Forbidden West

The Sequel to The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Starfield

 

https://www.ted.com/profiles/32485129

https://www.quora.com/profile/Levi-Gross-9

https://www.tripadvisor.com/Profile/levig2022

https://soundcloud.com/user-642612365

https://buddypress.org/members/levigross5/profile/

https://speakerdeck.com/levigross5

https://issuu.com/levigross5

https://www.4shared.com/u/TuGq48o4/LeviGross5.html

https://us.community.sony.com/s/profile/0054O000009jHsw?language=en_US

https://www.designnominees.com/profile/levigross5

https://daneshjoin.tumblr.com/post/672248801006895105/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%D8%AC%D9%88%DB%8C%D8%A7%D9%86

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 250 تاريخ : پنجشنبه 28 بهمن 1400 ساعت: 8:57

اضافه کردن زيرنويس به نتفليکس ، آسان ديدن فيلم و سريال نتفليکس

z4_nsa.jpg

بعد از تعطيل شدن سايت هاي دانلود فيلم در ايران، تهيه اکانت نتفليکس با آرشيو عظيمي از فيلم و سريال، بهترين گزينه ي موجود براي فيلم باز ها محسوب ميشه.

 

شما ميتونيد همين الان پروفايل شخصي نتفليکس تون رو با پايين ترين قيمت همراه با ضمانت و تحويل آني تنها با يک کليک  تهيه کنيد!

 

شرکت نتفليکس با شعار “تماشاي فيلم و سريال، در هر زمان و هر جايي که اراده کنيد” چند سالي ميشه که جاي خودشو تو دل طرفداراي فيلم و سريال باز کرده!

 

نتفليکس هر ساله فيلم و سريال هاي متعددي رو بطور اختصاصي توليد و منتشر ميکنه؛ فيلم و سريال هاي تحسين شده اي که باعث شده نتفليکس به محبوب ترين سرويس استريم فيلم و سريال تبديل بشه!

پروفايل شخصي نتفليکس چه ويژگي‌هايي دارد؟

• اکانت قانوني، بدون احتمال قفل شدن، با پايين‌ترين قيمت

• پروفايل شخصي و بدون مزاحمت

• سريال‌ها، علاقه‌مندي‌ها و ليست‌هاي شما مختص به خودتان است.

• اکانت اروپايي با آرشيو کامل

• قابليت تعيين رمز براي پروفايلتان را داريد.

• تغيير زبان پروفايل، در هر زمان و به سادگي

 

پروفايل شما کاملا شخصي بوده و تا آخرين روز اشتراک، فقط شما به آن دسترسي خواهيد داشت.

شما با داشتن نتفيلکس خيلي راحت با يک افزونه کروم ميتوانيد با زير نويس فارسي با نتفليکس  فيلم و سريال مورد علاقه و دلخواهتون رو ببينيد و از ان لذت ببريد !

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 187 تاريخ : چهارشنبه 20 بهمن 1400 ساعت: 13:54

لینک دوستان

خبرنامه